• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Casemodgallery

kijk de foto's hierboven maar :)
 
Staan mooie tussen ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel jammer dat in dit topic niks meer gebeurd!
 
Nee inderdaad. Wilde er wat van mijn pc opzetten. Maar krijg de foto's niet aan de praat. Maar is een vrij standaard pc hoor. NZXT Phantom white met een te grote cpu cooler (Coolermaster v10).
 
Upload je afbeelding op imgdumper.nl en post de link, dan werkt het wel ;-)
De bijlagefunctie is een tijdje geleden (helaas) stuk gegaan, er wordt aan gewerkt.
Als je trouwens casemod producten zoekt kun jij hier kijken: azerty.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet zeggen dat dat dimg ruig is man!

Groeten, OB1

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S7
 
5326dc70ad834-5c89e34a_img6651l.jpeg

http://www.imgdumper.nl/uploads7/5326dc81362cd/5326dc812da19-de6afedc_img6648s.jpeg[/img
[img]http://www.imgdumper.nl/uploads7/5326dc9300fbb/5326dc92ed11c-4f758771_img6652a.jpeg
5326dcb5404bd-f7995fbc_img6653h.jpeg


En de Alienware M18x die te koop staat:
5326dce55bcc4-foto.JPG
 
Ziet er goed uit!
 
Kasper hoe ziet jouw computer er uit?
 
Hier is hij:
532f2149b8fb7-image.jpg


532f248a50180-image.jpg


Let maar niet op de CPU cooler :zipped:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die is niet al te geweldig, ach ja. Het werkt :)

Groeten, OB1
-----
Verstuurd vanaf mijn Android telefoon gespioneerd door Google en de NSA
 
Mijn temps komen nooit hoger dan 30 graden.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
 
Dat kan niet.
Is waarschijnlijk de sensor kapot, er zijn genoeg van zulke gevallen bekend (of juist extreem hoog, ik zag een keer 116?! Dat ding was gewoon koel)
 
Nope, maar hij wordt ook niet heel erg intensief gebruikt. Komt niet hoger dan 5 procent. En anders zijn al mijn sensors kapot. ik weet wel zeker dat die van mijn ssd wel kapot is. hij geeft 18 graden aan.

Ik kwam laatst ook nog een geval tegen waarvan het moederbord 119 graden was.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
 
Mijn Macbook heeft als record 106 in de CPU, iemand een kopje thee? Dan zet ik dat duffe Minecraft aan en een pot water erop. Kookt lekker snel dat water XD
Heb je veel extra casefans soms?

Groeten, OB1
-----
Verstuurd vanaf mijn Android telefoon gespioneerd door Google en de NSA
 
Laatst bewerkt door een moderator:
duffe minecraft? vanaf nu zou ik heel erg gaan oppassen met wat je zegt. Ik heb 3 casefans. 2 in en 1 uit.

Verstuurd van mijn steen met Tapatalk
 
Ja ik vind Minecraft en dom, duf en oersaai spel. Je verbrandt bijna je vingers aan het plastic stuken tussen scherm em keyboard omdat de Cpu meteen naar 100+ gaat en de fans al snel 6.500 tpm draaien.
Bovendien zijn de graphics achterlijk lelijk Pacman in MS DOS ziet er beter uit.

Groeten, OB1
-----
Verstuurd vanaf mijn Android telefoon gespioneerd door Google en de NSA
 
Lego USB stick mod?
De stick heb ik op straat gevonden, er stond verder niks op, dusjeh maar eens die lego opgegraven en er iets leuks van gemaakt :biggrin:
Het is trouwens een 16 GB USB stick.
5357e7a25caa2-Photo_on_23-04-14_at_18.15.png

Ik moet nog een wiel vinden dan kan ik er een echte auto van maken :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lego USB stick mod?
De stick heb ik op straat gevonden, er stond verder niks op, dusjeh maar eens die lego opgegraven en er iets leuks van gemaakt :biggrin:
Het is trouwens een 16 GB USB stick.
5357e7a25caa2-Photo_on_23-04-14_at_18.15.png

Ik moet nog een wiel vinden dan kan ik er een echte auto van maken :biggrin:


Nice idee ;)

Verstuurd vanaf mijn iClock c7
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan