1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulpvraag Cat kabel door metalen buis?

Discussie in 'Netwerk' gestart door Korrigan, 20 nov 2017.

Discussie Cat kabel door metalen buis? in het Netwerk forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. Korrigan

Korrigan 6 tigger met gebreken.

Klopt zij zorgen dat het via internet gaat werken. Er moet dan wel een werkende verbinding zijn. Ik heb de kabel tot in de meterkast. Vandaar uit kan die nog alle kanten op. Bijkeuken, of naar buiten, of garage. De rest van de zuidkant langs het dak naar het noorden , naar de bijkeuken zit allemaal in de prijs.

2. aarie25

aarie25 Moderator

Je zou kunnen vragen of zij dan bij het modem een gat willen boren.
    Voor hun zal de plaats niet uitmaken en dan heb jij geen gedoe met kabels trekken.
    Maar jij bent er al mee bezig geweest, dus dan lukt het wel zoals jij dat wilt.
    Wat voor pakket heb jij aangeschaft?

3. Korrigan

Er komen 9 LG ,s 315N1K full black neon2 40mm. En SMA sunnyboy SB2,5...
    Ik overleg nog effe met de technische inspecteur of de omvormer of in de bijkeuken of buiten komt, afh. Van het geluid.. Hij hangt dan op dezelfde plek alleen buiten.

4. aarie25

aarie25 Moderator

Goede keus panelen :)
    De LG panelen werken wel goed.
    Hier heb ik 6 x LG`s van 300 wattpiek.
    Dit is voor ons genoeg, want wij verbruiken nog geen 1600 Kwh per jaar.
    Die van ons maakt geen geluid, maar wij hebben wel een andere omvormer.

5. Rubensky

Rubensky Moderator

Mijn opmerking over de extra kosten kwam eigenlijk voort uit de gedachten, bespreek het vooraf zodat je achteraf niet voor verassingen komt te staan.

6. Korrigan

Ik heb nu een vaste prijs afgesproken.Zoals ook op de website staat. Het gaat via de nuon. En er is nog overleg mogelijk hoe de bedrading vanaf het dak naar de bijkeuken gaat. Ze zijn er erg soepel in.

7. aarie25

aarie25 Moderator

Dan zal het vast goed komen!

8. Rubensky

Rubensky Moderator

Mooi zo te lezen is het bedrijf welwillend en is er aan alles gedacht.

Deel Deze Pagina