• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ccleaner en yeloplay van Telenet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wv02

Nieuw lid
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Beste, sedert enkele weken kan de yelo app van telenet niet meer worden gebruikt onder windows 10. We moeten nu tv kijken op onze laptop via Yelo Play. Ik krijg nu met ccleaner het volgende probleem : Na iedere cleaning moet ik nu steeds mijn laptop opnieuw registreren bij telenet als ik naar een sportkanaal wil kijken (Play sports).
En er kan maar 5 maal worden geregistreerd !
Heeft iemand een idee om dit op te lossen ?
mvg...
 
Cookie bewaren in Ccleaner en je kunt je gewoon aanmelden, je hoeft je niet elke keer te registreren.
 
Dat Yelo Play lijkt een volledige remake van Ziggo Go.
Alleen bij Ziggo zit de aanmeld knop rechtsboven en bij Yelo Play in de linker balk onderaan.

Bij Ziggo Go meld je je gewoon aan met dezelfde gegevens waarmee je op Mijn Ziggo aanmeld.
Indien Telenet hetzelfde recept gebruikt, mag er geen probleem zijn.
Het is ook beter om een wachtwoordmanager zoals bijv. LastPass te gaan gebruiken dan op cookies te vertrouwen.
 
Dank voor de snelle suggesties, maar het heeft niets met cookies te maken. Na een nieuwe registratie zijn er immers geen nieuwe cookies bijgekomen. Misschien een registerwaarde ?

mvg...
 
Het lijkt mij dat jij je aanmeldgegevens niet back-upt, zodat je erop kan teruggrijpen.
Al mijn aanmeldingen zitten in LastPass en ook in een backup bestand.
 
Dank voor de snelle suggesties, maar het heeft niets met cookies te maken. Na een nieuwe registratie zijn er immers geen nieuwe cookies bijgekomen. Misschien een registerwaarde ?

mvg...
Als je op die site bent geweest en je bent aangemeld is er wel degelijk een cookie.
Heeft niets met het register te maken.
 
Redelijk simpel : van links naar rechts middels pijltje en voilá.

 
PROBLEEM OPGELOST
door cookie ''libertyglobalpaneu.tt.omtrdc.net'' uit te sluiten in de settings van Ccleaner !
mvg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan