• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CD brander werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frederiek_1981

Bekend gezicht
Lid geworden
5 aug 2019
Berichten
120
Waarderingsscore
1
hallo,

mijn brander wil niet meer branden, krijg iedere keer foutmalding. lezen en afspelen doet hij wel nog.
iemand een idee hoe dit komt ?

en kan ik in het slechtste geval een brander erinsteken van een oude laptop die ik nog staan heb ? of past dat niet standaart in alle laptops
 
Lens een keer schoonmaken?
Brabndprogramma her installeren?
Nee er zit verschil in de optische drives.
 
Even loskopelen weer terugplaatsen, helpt dat niet, schaf een externe aan.
 
niets dat helpt... zou de laser defect zijn ? hij leest nochthans wel.... vind het raar
 
je dient wellicht je brandsnelheid te verlagen naar 4x maar of dat mogelijk is met de gratis versie van de Ashampoo burning studio 19 durf ik niet te zeggen .. de cd werd aanvaard en de bewerking werd uitgevoerd het ligt duidelijk aan je brandsnelheid .
 
je dient wellicht je brandsnelheid te verlagen naar 4x maar of dat mogelijk is met de gratis versie van de Ashampoo burning studio 19 durf ik niet te zeggen .. de cd werd aanvaard en de bewerking werd uitgevoerd het ligt duidelijk aan je brandsnelheid .
nee het laagste is 10.. maar heb nog nero lite staan ook, es kijken daar
 
heb de Ashampoo burning studio 20 ingebruik (de volledige versie dan wel ) en deze laat je wel toe om de snelheid aan te passen naar 4 x

Ashampoo_Snap_woensdag 25 september 2019_18h13m20s_005_.png
 
die 2019 is ook volledig versie, kon je gratis downloaden, en code aanvragen
 
je dient een gratis aangeboden probeer versie niet te vergelijken met een aangekochte versie ..de probeer versies hebben beperkingen ..

*is de versie welke jij in het gebruik heb deze dan versie 1.20.2
 
je dient een gratis aangeboden probeer versie niet te vergelijken met een aangekochte versie ..de probeer versies hebben beperkingen ..

*is de versie welke jij in het gebruik heb deze dan versie 1.20.2
ja dat is de 1.20.2
 
dan ligt het of aan je cd's of aan je brander maar hier kon ik daadwerkelijk de snelheid aanpassen .
 
ik gebruik cd-r die van de action, zo spindel van 25
wat moet ik nu doen
 
dezelfde cd's gebruik ik dus ook ..wat jij dient te doen … mogelijk eens een externe drive aansluiten of een ander brand programma proberen ..
 
dezelfde cd's gebruik ik dus ook ..wat jij dient te doen … mogelijk eens een externe drive aansluiten of een ander brand programma proberen ..
met nero lukt het ook niet... dan zou ik iemand moeten vinden die een externe liggen heeft dak eens kan gebruiken, zou stom zijn dit te kopen enkel om te testen he
 
Probeer een andere brander, leen er desnoods even een van iemand en prik hem er in. Dikke kans dat de oude gewoon kapot is. En een nieuwe kost nog een drol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan