• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

cd recordable

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Bob,

Kun je iets duidelijke zijn wat jij precies wilt weten, want wat is precies jou vraag?
Zodat iemand jou beter kan helpen.
 
Windows 8.1 kan niet als ISO naar een CD gebrand worden,​
voor de ISO van Windows 8.1 heb jij een DVD-rom nodig.​
 
Pak een USB stick en haal Rufus op, CD's en DVD's zijn net als roken zo 20e eeuws.:cool:
 
Windows 8.1 kan niet als ISO naar een CD gebrand worden,​
voor de ISO van Windows 8.1 heb jij een DVD-rom nodig.​
:)iemand anders raadde usb stick aan deze zijn denk ik nog goedkoper ook..... toch bedankt..later
 
Beste Bob,

Kun je iets duidelijke zijn wat jij precies wilt weten, want wat is precies jou vraag?
Zo dat iemand jou beter kan helpen.
het gaat dus over het upgraden van windows 7 naar 8.1 men vraagt dan om een medium te plaatsen bv disk en mijn 700mb disk was niet groot genoeg denk erover om 2gb stick te kopen zou dat genoeg zijn???
 
Koop meteen een 8GB USB-stick, dan is deze ook groot genoeg voor Windows 10.

Gratis upgraden naar Windows 8 is allang niet meer mogelijk, gratis upgraden naar Windows 10 is nog steeds mogelijk!
 
:)hoop dat mn desktop win10 aankan maar ik ga meteen n 8gb stick kopen ...later:cool:
 
:)hoop dat mn desktop win10 aankan maar ik ga meteen n 8gb stick kopen ...later:cool:

Doe dan nu het volgende:

post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10:
    start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
het gaat dus over het upgraden van windows 7 naar 8.1, men vraagt dan om een medium te plaatsen bv disk en mijn 700mb disk was niet groot genoeg, denk erover om 2gb stick te kopen zou dat genoeg zijn???

Kijk, daar hebben wij tenminste iets aan :)
Maar zoals aangegeven door Abraham is Windows 10 een betere optie, zeker als je van uit Windows 7 komt. Want veel mensen vinden Windows 8/8.1 minder prettig/onhandig in gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan