• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Certificaat probleem bij het installeren van apps

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
'Lo, Wilde een app, gnubox, installeren, maar certificaat probleem. Stuitte op programmaatje freesigner, maar daar krijg ik het dus niet mee voor elkaar. Heb de download naar de c schijf van mijn mobiel gekopieerd. Daar dan met freesigner heen navigeren zoals zich wijst na openen programmaatje, heb dan twee opties uiteindelijk, sign, en self sign. De eerste "sign", werkt niet, de tweede, wel lijkt het. Als daarna via de pc de map op zoek is er een kopie, met signed er bij vermeld. Maar nog steeds wil het niet via applicatie beheer in nokia pc suite installeren, kom wer iets verder, maar krijg melding op laatst toch dat toestemming niet wordt verleend. Iemand misschien nog info wat hier ergens tot nut kan zijn ?
 
Denk dat via andere prog. toch weer moet, beter aparte thr.hr hhrrr .....draad openen denk ik.
 
Opgelost op andere manier, nog niet achter of en hoe zelf sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan