• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chrome Clearen Cookies van een bepaalde site

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,
Ik werk met Windows-7 en met Chrome als browser
Ik wil nu de cookies van een bepaalde site in Chrome wissen en heb dit gedaan zoals Chrome dat aangeeft en ik heb daar de tekst van als bijlage hier opgenomen

Echter, nadat ik aangegeven heb, dat ik de cookies van een opgegeven site wil verwijderen, dan sluit ik Chrome daarna af.
Bij het opnieuw opstarten van Chrome, krijg ik de melding dat Chrome niet goed is afgesloten en kan ik kiezen voor: Herstel.
Wat doe ik fout, omdat ik die melding krijg?
 

Bijlagen

  • Fs Cap 0402.jpg
    Fs Cap 0402.jpg
    48,4 KB · Weergaven: 5
Die melding kan je negeren door op niet herstellen te klikken.
 
Heb ik gedaan.
Alleen als ik Chrome afsluit, zie ik wel nog bij Taakbeheer dat Chrome nog steeds met 25% CPU-gebruik
blijft rommelen.
Ik heb daarna Chrome d.m.v. Ccleaner maar laten afsluiten
Wederom Chrome opstarten gaat daarna weer prima.
 
Het is bekend dat Chrome een wat hoger gebruik heeft dan de meeste browsers. Het is dus een gegeven en niet iets om je zorgen over te maken.
 
OK, Bedankt voor de info.
 
Alleen als ik Chrome afsluit, zie ik wel nog bij Taakbeheer dat Chrome nog steeds met 25% CPU-gebruik
blijft rommelen.

Ik ben na jaren en jaren Chrome te hebben gebruikt er van af gestapt en daar heb ik geen spijt van.
De laptop reageert veel sneller, nadat Chrome was verwijderd.
Misschien kun je eens een andere browser uit proberen.
 
Wist je trouwens dat Windows 7 niet meer wordt bijgewerkt?
En dat je nog steeds gratis kunt upgraden naar de veiligere Windows 10?
 
Beste Aarie25

Ik zou ook wel van Chrome afstappen en heb al eens Firefox geprobeerd
Maar bij FF krijg ik vaak bij bepaalde sites (o.a. bv Bol.com) de volgende BSOD-fout:
- Bad Pool Header in Kernel: Ntoskmrl.exe Errorcode: 0X0000019

Daarom ben ik toch maar afgestapt van FF en teruggegaan naar Chrome, die dat soort Bsod-problemen niet heeft.
 
Foutcode ligt echt niet aan FF, tis wel een typische W7/Vista foutcode, vaak de driver voor een AMD graka die het veroorzaakt.
Zul je geen last van hebben met W10, wat is de reden om met W7 te blijven willen werken?
En in 10 kun je ook de Chromium versie van Edge gebruiken als je FF niet wilt en er is ook nog Opera die niet bij iedereen in goede aarde valt, overigens.
 
Beste Aspaan,

Ik zou ook de keus maken om naar Windows 10 te upgraden.
Want ik weet niet of jij bankzaken doet op Windows 7?
Ook is de nieuwe Edge een aanrader, want die is super snel geworden.
 
Beste Lange Pier en Aarie25

Omdat ik op dit moment nog een gedateerde Laptop heb (Intel-i5 model 450!) en ook nog een HD als drive
en het apparaat ca 10 jaar oud is wil ik met dit ding nog even op win-7 blijven, vandaar

Ik heb echter wel plannen om naar Win-10 over te gaan, maar dan ook meteen met de aanschaf van een wat modernere Laptop (Intel I5 of I7 (nieuwste serie) , met SSD etc.

Maar toch bedankt voor de adviezen, ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen.
 
Hallo Aspaan,

Dat is natuurlijk een eigen keus :)
Ik zou dan alleen geen bankzaken op die computer doen.
Want het zou jammer zijn als iemand jou rekening leeg trekt.
 
Volledig eens met Aarie25! En laat je ook niet van de wijs brengen door mensen die zeggen dat de updates niets te maken hebben met wat jij op de computer doet. Het heeft echt alle verband met elkaar. Als ze een lek hebben gevonden waarmee ze op jou computer binnen kunnen komen zijn ze binnen en kunnen ze gemakkelijk van alles installeren.
 
Nee, ik doe geen bankzaken via mijn Laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan