• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies chrome synchronisatie op pc

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
jij hebt mij niet goed begrepen- ik sla een site koppeling op via - snelle link maken , dit belandt altijd op buroblad- andere locatie is niet mogelijk . na het klicken van deze link- gaan 2 internetbladen openen - zie mijn screenshot-nu nl screenshot- wat grappig is deze burobladlink belandt als 2de blad van rechts , eerste is een nieuw blad, zoals altijd wordt geopend als tweede.. dit gebeurt alleen via buroblad link.alle eerder opgeslagen links via int exp openen netjes op 1ste plaats. volg je mij? je/jullie advies over- bij opstarten- helpt niet, want wat ik zei -geen chrome links die ook in favorieten map staan, openen op normale manier, wat is hier aan de hand?
 

Bijlagen

  • Schermopname (132).png
    Schermopname (132).png
    628,1 KB · Weergaven: 3
Kun je die site koppeling niet gewoon in de taakbalk zetten?
Dit doe je door op de 3 puntjes te klikken, bladwijzers, bladwijzers instellen voor deze pagina.
Als jij in Chrome de taakbalk aan hebt staan worden ze daar netjes neer gezet.
 
dit is niet wat ik bedoel/de en wil - het gaat om het openen een opgeslagen link die altijd naar buroblad gaat. als ik een link opsla dan verplaats ik hem na mijn favorieten map. vandaar belandt hij op die 2de plaats zoals vanaf buroblad. chrome vraagt niet waar wil je een link berwaren - dat doe ik via -snelle link maken want bij oplsaan als krijg ik 2 mapen op buroblad wat slecht is bedacht ,,,
 
als ik hier via de "snelle link " maken me dus een link aanmaakt dan komt deze dus niet op het bureaublad te staan maar word deze in de map " favorieten " geplaatst.. ik hoef dus zelf niets te verplaatsen ... ook opent er indien ik zo 'n snelkoppeling aanklikt geen ander tapblad maar ververst mijn huidige tapblad ....het heeft duidelijk met je instellingen te maken .
 
raar, welke map favorieten? waar is deze? Schermopname (134).png ik maak snelkoppeling op deze manier. mijn screenshot.welke instellingen dan? ik zie niets daar over -favorieten
 
de map " favorieten " dien jezelf toe te voegen aan de bladwijzerbalk...in deze map zet jij dan telkens de snelkoppeling Ashampoo_Snap_zaterdag 17 november 2018_17h27m54s_001_.png
Ashampoo_Snap_zaterdag 17 november 2018_17h41m24s_003_.png
Ashampoo_Snap_zaterdag 17 november 2018_17h33m06s_002_.png
 
een map favorieten heb ik gedaan en dan komt ie niet. bij '' maken'' bij snelle kop.maken komt naar buroblad. ik maak een snelkop. op burobald want ik geen andere keuze heb...dan knip/plak naar mijn fav.map, bv reizen etc als ik daar een kop.plaats wordt die met een andere site tegelijk geopend...dus 2 sites en dit vind ik raar ,waar het eerder over had...
 

Bijlagen

  • Schermopname (134).png
    Schermopname (134).png
    736,5 KB · Weergaven: 2
indien ik hier duseen snelkoppeling op het bureaublad heb staan en ik plak deze dan in de map "favorieten " dan geeft deze een error aan als ik deze dan aanklik .

*jij heb dus een map "favorieten "… waarom klik je niet gewoon op het sterretje indien jij een snelkoppeling wenst te bewaren .. en je zet deze dan in de map favorieten ..
 
bij vormgeving die je de homepage uit te zetten wil jij géén 2 tapbladen krijgen .
Ashampoo_Snap_zaterdag 17 november 2018_18h05m00s_005_.png
 
wil jij géén 2 tapbladen krijgen -waar is dit? dit is niet te zien...mijn probleem is blijkbaar niet op te lossen...het gaat om snelkop. opslaan en dan die weergeven .ik werk niet met map fav. in chrome zelf,ik heb een map in windows bv reizen, gedaan via int exp. dan via ''zoeken'onder pc kies een link en dan klick op een link, of direct in deze map reizen...nog een keer- dit zijn kop. opgeslagen via int exp. en als ik via chrome een kop. maak en vanaf buroblad verpaats naar reizen dan worden die tegelijk 2 balken geopend wat bij int.exp links - niet! gewoon een balk ,ja?
 
klik in chrome op de 3 vertikale puntjesen kies instellingen onder vormgeving dien jij dan homepage uit te zetten ..
als je in chrome op het sterretje klikt om een snelkoppeling aan te maken dan zie je de 2de afbeelding uit bericht 26 heb je daar geen map favorieten (of eender welke naam van je voorkeur ) klik je op "meer" en je maakt deze aan ..vervolgens dien je deze dan gewoon te selecteren ..
 
als ik bv een foto wil opslaan op chrome kies ik op pc – afbeeldingen.
chrome slaat dit /en alles /bij eigen downloads map, dwz 2 locaties.
ik heb een foto weggegooid van mijn afbeeldingen,maar die staat nog steeds bij chrome map.
dus extra weggooien wat overbodig is en dit wil ik niet. een idee hoe kan ik dit instellen?
zie mijn screenshot-mijn instelellingen
 

Bijlagen

  • Schermopname (144).png
    Schermopname (144).png
    115,7 KB · Weergaven: 3
Jij heb ook locatie downloads gekozen. ( zichtbaar in screenshot)
Klik daar op wijzigen en kies dan voor afbeeldingen, dan zal hij niet meer op 2 locaties komen.

Maar je kunt ook de locatie wijzigen naar afbeeldingen en dan het schuifje vragen waar een bestand moet worden opgeslagen uitzetten, dan gaan de foto`s ook naar de goede map.
 
ok maar als ik een pdf of exe wil opslaan? best idee is - weg met die chrome eigen map, maar dit kan zeker niet, denk ik , die map is gewoon overbodig , dit was gemakkelijk bij int ext ...
 
zie mijn screenshot, nu zijn mijn basis info google weg, rechts boven,,gmail etc
lastig met starten nieuwe blad ,,,
 

Bijlagen

  • Schermopname (146).png
    Schermopname (146).png
    86,6 KB · Weergaven: 1
bij opstarten komt google nl, dit is mijn wens, bij nieuwe balk komt bij zoeken google be want ik woon nu in vlaanderen, ik wil blijven altijd bij nl? wat moet ik nu doen?
 
screenshot -wat ik net bedeolde, komt pas bij het zoeken maaar niet bij lege pagina ,jammer
 

Bijlagen

  • Schermopname (147).png
    Schermopname (147).png
    227,9 KB · Weergaven: 1
ik wil graag - tweede balk als eerste basic google,,is dit mogelijk?
 

Bijlagen

  • Schermopname (148).png
    Schermopname (148).png
    97,4 KB · Weergaven: 4
  • Schermopname (149).png
    Schermopname (149).png
    77,8 KB · Weergaven: 5
ok maar als ik een pdf of exe wil opslaan? best idee is - weg met die chrome eigen map, maar dit kan zeker niet, denk ik , die map is gewoon overbodig , dit was gemakkelijk bij int ext ...

Als je kies voor opslaan in bijvoorbeeld downloads komen ook de pdf of exe daar te staan.
Zo heb ik het hier ingesteld en dat bevalt mij prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan