• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies chrome synchronisatie op pc

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 120963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of er een add on te krijgen is, die doet wat jij graag wilt.
Als jou download map van Chrome leeg, zouden de downloads gewoon nog in Windows verkenner moeten staan.
 
ik bedoel windows map, zie screenshot, andere mappen zijn ok...
 

Bijlagen

  • Schermopname (301).png
    Schermopname (301).png
    67,4 KB · Weergaven: 9
Staan die ook niet in de prullenbak?

Zo niet, kijk dan eens of je ze zo nog kunt vinden.

Oplossing 1. Verborgen bestanden weergeven in de Verkenner
Soms kan het zo zijn dat je bestanden op verborgen staan. Dit kan door onzorgvuldig gebruik, maar ook door een virus. Hoe dan ook, met de volgende stappen maar je de bestanden gewoon weer zichtbaar.

Stap 1. Typ mappen in het zoekvak op de taakbalk en selecteer vervolgens Verborgen bestanden en mappen weergeven uit de zoekresultaten.

Stap 2. Selecteer onder Geavanceerde instellingen de keuzeoptie Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en selecteer vervolgens OK.

Oplossing 2. Verborgen bestanden in een lege map weergeven met CMD
Een wat moeilijkere manier om je bestanden te weergeven is via de opdrachtprompt. Als je niet weet wat je doet wordt je afgeraden deze te gebruiken, de opdrachtpromp kan namelijk ehoorlijk wat schade aanrichten in de verkeerde handen.

Stap 1. Open de opdrachtprompt als beheerder door de toetsen Windows + R tegelijk in te drukken en cmd in het zoekvak in te voeren.

Stap 2. Zorg dat je zeker weet op welk station de lege map staat, bijvoorbeeld D, in dit geval typ je de opdracht attrib -h -r -s / s /d d:\*.* en druk je op enter.
 
alle oplossingen niet geholpen ,laatste -naar het invoeren dit attrib...komt melding - parameter format not correct
 
Heb je het wel bij D: veranderd in C: en goed ingevoerd? Voor de rest heb ik geen idee wat je nog kunt doen.
 
ik heb een gmailaccount toegevoegd van iemand aan mijn gmail account. het toevoegen was gemakkelijk maar verwijderen? ik heb wat gezocht op de net maar kan ik niet uitkomen.graag advies.
 
Waar heb jij die precies aan toegevoegd?
Aan je Gmail account waarmee je ingelogd bent in Chrome?
Dan kunt je op het bolletje met een letter klikken rechts boven in Chrome.
Als je dan op het te verwijderen Gmail account klikken, komt er een optie om te verwijderen.
 
Waar heb jij die precies aan toegevoegd? een gmail adres van iemand
Aan je Gmail account waarmee je ingelogd bent in Chrome? ja
het gaat om dit 2de adres verwijderen niet dit van mijzelf
 
ik zie geen stap 3. we hebben het over gmail account -onder mijn account , ook zoals hier S , staat een andere gmail account die wil ik niet meer hebben, als jij die 2 hebt, kun jij dus switchen- mijn mails zien en mails van die 2de persoon...
 
Stap 3: Uw account verwijderen
Opmerking: Als u meer dan één Google-account heeft, worden de andere accounts bij het verwijderen van een afzonderlijk account niet verwijderd.

Ga als volgt te werk om uw Google-account te verwijderen:

  1. Ga naar uw Google-account.
  2. Klik in het linkernavigatievenster op Gegevens en personalisatie.
  3. Tik onder Uw gegevens downloaden, verwijderen of hier een plan voor maken op Een service of je account verwijderen.
  4. Klik in het venster Je Google-account verwijderen op Je account verwijderen.
 
Anders hier nog eens inloggen, kijken of dat mogelijk is.

Je kunt als volgt een alternatief e-mailadres verwijderen uit je Google-account:
  1. Log in op je account op myaccount.google.com.
  2. Selecteer E-mail in het vak 'Persoonlijke informatie'.
  3. Selecteer Bewerken naast 'Andere e-mailadressen'.
  4. Selecteer onder 'Je gekoppelde e-mailadressen wijzigen' de 'X' om te Verwijderen.
 
tijdens het schrijven van een mail bij gmail op pc heb ik een bijlage ,bv screenshot toegevoegd, ik zie hem onder staan.mijn wens is dat ik deze kan openen ter controle of het de juiste is. ik kan deze niet openen maar alleen opslaan.
 
Vreemd ik kan het op mijn laptop gewoon openen.
Want dit heb ik net even zelf getest.
Als jij een bijlage toevoegt veranderen de letters in het blauw en die kun je gewoon openen.
Werkt hier met Windows 10 zonder problemen.
 
de letters zijn inderdaad blauw maar wordt bv een screenshot niet geopend maar vraagt om op te slaan...ook w 10
 
Dan staat er waarschijnlijk een instelling in jou Gmail niet goed, want ik heb het extra met een screenshot getest.
 
welke instellingen? waar moet ik zijn? wat moet ik veranderen?
 
Ik zal vanavond eens kijken of ik iets kan vinden.
 
Ik heb even gekeken maar kan niet echt een instelling vinden.
Maar jou bericht met bijlage wordt wel als concept opgeslagen, als je dan even naar concepten gaat kun je de bijlage daar ook even openen.
 
ik kan mijn wachtwoorden zonder deze melding niet bekijken. ik wil deze melding niet. hoe doe ik dit?zie mijn screenshot.
 

Bijlagen

  • Schermopname (363).png
    Schermopname (363).png
    170,7 KB · Weergaven: 6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan