• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost chromebook / Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee wilt niet lukken
heb het programma op een dvd geplaatst
maar krijg steeds de melding
missing OS
 
Meestal werkt een partitiebeheer programma niet vanaf DVD. Moet minimaal op een usb stick staan omdat er tijdens het gebruik data naar geschreven word. Weet wel niet of dat bij allemaal zo is. Met Acronis en EaseUS zeker wel.
 
Je zal eerst al die heel kleine partities en de grote moeten verwijderen en dan moet het mogelijk zijn om de installatie te beginnen.

Overigens kan ook Windows 7 met Uefi en GPT systeemdisk omgaan, maar dan met wel de Safeboot zijn gedeaktiveerd.
Zo heb ik in het verleden Windows 7 zelf met Uefi en GPT geïnstalleerd.
 
Kan ook gewoon vanaf een dvd hoor, ook dan wordt gebruik gemaakt van de ram schijf x.
 
Je kunt die eerste twee partities niet verwijderen? Je kunt daar zowiezo niets op installeren, ze zijn 0MB groot.
 
Ze dienen allemaal verwijdert te worden als de GPT indeling een MBR moet worden.
 
het is mij gelukt
ik heb gewoon die twee eerste partities verwijderd die O MB groot waren
en alles verliep vanzelf
hoe stom ge toch kunt zijn
iedereen van harte dank voor de hulp
 
Dat is niet stom hoor. We zien allemaal wel eens iets over het hoofd. Wel fijn dat je het op hebt kunnen lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan