• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Chromecast MiraScreen G2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik heb een MiraScreen G2 gekocht om vanaf mijn laptop films te zien op de tv. Maar wat ik ook probeer mijn laptop ziet de Chromecast niet? Wij hebben hier 2 latops en geen van beide ziet hem? De buurman kwam met zijn laptop en die zag hem direct. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat onze laptops hem niet zien? We hebben Chrome als browser.
 
Heb je al eens een reset van de Chromecast gedaan om te zien of het daarna wel werkt?
 
Staat de wifi wel aan dan?
Ding gaat via je wifi modem/router en als je buurman via die router er wel op kan.......
 
Wifi staat aan.
 
Hoe is dat ding dan bij de router aangemeld?

Kijk dan hoe de buurman de verbinding heeft gemaakt.
 
Ik heb een MiraScreen G2 gekocht om vanaf mijn laptop films te zien op de tv. Maar wat ik ook probeer mijn laptop ziet de Chromecast niet? .

Kijk hier eens voor meer informatie om het werkend te krijgen.
Klik
 
Ik heb bij de Mediamarkt nu een Google Chromecast gekocht en die sluit je aan en word direct herkend dus wilde goedkoop maar helaas. Bedankt voor het meedenken.
 
Jammer dat je het niet werkend hebt gekregen. Maar het is nu wel opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan