• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Clever Dog Smart Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet je wel in het Programma als nieuwe gebruiker aanmelden !
Hier nog een filmpje


cleverdog7.JPG
 
Laatst bewerkt:
gaat niet blijft het zelfde ik heb gaan zien in het netwerk en daar word dit aangeduid DOG-1W-118273 verbonden en ook de router TP-LINK_57DF en die is ook verbonden , verder ben ik in Windows ap store gaan zien en die word ook gekend die heb ik dan terug opgestart en ik kreeg daar de zelfde fout ? Wat kan ik nu nog doen ?
 
Je komt dus niet verder dan wat je bij bericht 6 geplaatst hebt!
 
dat is zo , wat ik ook eigenaardig vind bij de camera gaan de twee ledjes blauw branden en het bovenste ledje blijft pinken dan denk ik wel dat die aangesloten is .
 
s-l600.jpg Dit is het type wat jij hebt.
De onderste led is power
Middelste led is bluetooth (en moet blijven knipperen)
 
die heb ik , ook het kaartje dat ik in de opening heb gestoken , wat ik ook wil melden ik heb de camera alleen met mijn pc gedaan en ik denk dat die daarvoor niet wil werken omdat het een versie 8.1 omdat ik ook gelezen heb dat het een android versie moet zijn , kan dat zo zijn !
Nu heb ik een Smartphone Klipad 4.5 op de kop kunnen tikken maar ik weet niet hoe die werkt ik heb die open gedaan en de batterij op de juiste plaats geplaatst , wat ik ook wil bij melden daar is geen Sim of een ander SD kaartje om de foto's op te slagen bij maar ik denk niet dat dit nodig is daar is geen telefoon nodig het dient maar alleen om de Camera te bedienen en Foto's te maken.
Daar was wel een kabeltje erbij voor de voeding en dat heb ik dan aangesloten en het scherm gaat aan , verder weet ik er niets van ?
 
Zoals omschreven in de gebruiksaanwijzing, moet het ook werken met en Windows pc.
Een gebruiksaanwijzing van je telefoon, is wel op internet te vinden.
Een totale reset zou je nog kunnen doen, en voor mij blijft het van hieruit moeilijk om een oplossing aan te dragen, omdat ik niet beschik over een dergelijke camera. Ik moet het ook hebben van wat er eventueel op internet staat vermeld. Dat je niet verder komt als wat je bij bericht 6 gepost hebt, is voor mij een raadsel.
 
voor mij ook , moet daar misschien eerst een Simkaart ingestoken worden ?
 
Zou best kunnen, maar alles zou toch moeten werken via Wifi in jou geval.
Buitenshuis zal een databundel nodig zijn.

Wat merk/type router hebt je

Je zou eerst moeten zorgen dat je die smart telefoon werkend krijgt en vandaar uit de hele installatie opnieuw uitvoeren!
 
Laatst bewerkt:
TP-LINK_57DF die werkt wel want ik zie in de smart dat hij aangeduid word , de andere router heb ik eens gereset om te zien wat resultaat en dat is in orde . Wat ik ook wil aanduiden de Dog-1W-118273 word ook herkent maar duid aan autenthenticatieprobleem ?
 
Dat is een probleem met gebruikersnaam/wachtwoord neem ik aan.
 
Heb een nieuwe wachtwoord ingesteld maar het zelfde als blad 6 , nu ga ik alles terug er af gooien en terug herbeginnen en zien wat het resultaat is anders weet ik het niet meer , dat filmpje is heel goed . Ik had ook omdat het niet gaat dat ik misschien verkeerde software geïnstalleerd heb en daarom ga ik een andere proberen.
 
Lijkt me heel verstandig, opnieuw te beginnen. Wat ik gisteren ook al noemde, probeer je telefoon aan de praat te krijgen. Ik neem aan dat dat uiteindelijk de bedoeling is, in combinatie met je camera.
Ook het registratie proces is al een probleem, dus daar zul je ook zeker aandacht aan moeten schenken, zodat dit ook verder kunt! Succes, ik hoor wel hoe het gaat.
 
Halo prutser wat ik graag wil weten om de software te installeren mag moet men eerst de camera of de software installeren of heeft dat geen belang?
 
Ik zou de camera aansluiten, en dan de juiste software installeren. Zou best kunnen dat het software tijdens de installatie op zoek gaat naar de hardware.
 
oké ik hoop dat het nu opgelost geraakt ik heb nog een vraagje welke software zou u daar voor kunnen aanraden ?
 
Dan kom ik uit op deze website: Clever Dog
Dat is een rar bestand, wat je moet uitpakken met een unzip programma, dat heet Winzip. Waarschijnlijk zul je dat eerst nog moeten downloaden en installeren.
Dan klik je op het CleverDog RAR bestand en zal Winzip het het bestand uitpakken, dan start je de installatie van het CleverDog programma door waarschijnlijk op de toepassing koppeling te klikken!
 
het is toch niet waar zeker het is het zelfde gebleven zoals vooreen en nu heb ik Clever Dog geinstaleerd die u hierboven aangeduid heeft alles werd goed geinstaleerd en in mijn netwerk staat aangeduid Dog 1W en verder aangeduid ik heb er nog eens opgelikt en er staat verbonden ook staat hij aangeduid in ap store vanaf ik mijn wachtwoord aanduid krijg ik terug het zelfde zoals het vorige , wat ik ook nog gedaan heb teneinde raad een nieuw account willen aanmaken maar daar kreeg ik het antwoord uw email is gekend .
 
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik het ook niet meer weet. Ik kom een dergelijk probleem waar jij mee zit, niet tegen op internet, zowel in het nederlands als op het engelse sites, kom ik niet iets dergelijks tegen.
(Ik lees elders ook dat de Clever Dog alleen maar werkt op de 2.4 GHZ, staat je router op 5 GHZ, werkt het niet)

Je zou kunnen overwegen je probleem op deze site voor te leggen.

In dit scherm gaat het fout?
Screenshot_20200210-201306.png
 
Laatst bewerkt:
De vraag heb ik al verstuurd wacht op antwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan