• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Clever Dog Smart Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitstekend, eens zien met welke oplossing ze komen.
 
Snel zijn zij daar ook mede nog niets ontvangen ? ik heb nog eens verder geprobeerd op deze verschillende software maar overal is het zelfde antwoord dat ik kreeg .ScreenShot024.png

ScreenShot024.png
 
Dit is heel frustrerend. Ik zie ook verder geen enkele mogelijkheid om je verder te helpen.
Heb je iemand in je omgeving die je eventueel (mee) kan helpen om één en ander te installeren.
In jou geval is het moeilijk, om je op afstand te helpen zonder de hardware zelf te hebben.
 
ja dat is zeer vervelend dat alles goed gaat alleen het wachtwoord , maar in elk geval bedankt voor alles ik wacht verder af , o ja wat ik u ook wil vragen gij hebt ook een camera en die werkt wel bij u graag wil ik weten welk merk en prijs eventueel ook de software ervan al kan ik dat wel vinden op Google is die van u ook Hifi
 
Dat is nou net het probleem, ik heb zelf geen dergelijke camera, dan zou het wat makkelijker zijn je te helpen.
Welk wachtwoord voor wat bedoel je!!!!
 
is dat het wachtwoord waar ik op geregistreerd ben of het andere 11111111 het is omdat u in het begin heeft laten weten dat u deze camera niet had maar wel een andere.
 
Nee, ik heb nergens aangegeven, een dergelijke camera te hebben.

Als jij je camera toegang tot het Wifi netwerk wil geven, dan zul je eerst het Wifi wachtwoord moeten ingeven, en dan de cijferreeks wat in je vorig bericht staat.
Zo staat het ook vermeld in de gebruiksaanwijzing die ik in bericht 3 geplaatst heb
 
Het wachtwoord voor Wifi dat is aangeduid en dat werkt ik kan dat zien op Smartphone , maar het is alleen bij het opstarten van Clever Dog dat de fout op komt zoals vorige zie screen .
Nog altijd geen antwoord gekregen .
Mocht er iemand zijn die ook zo'n camera heeft een Clever Dog en die mij hiermede kan helpen graag dan.
dank u Giedoke.
 
Op deze site Cleverdog Reviews , zie je meer dat er niet altijd gereageerd wordt op mail. t'Is te hopen dat anderen je mogelijk kunnen helpen hier op het forum.
 
Dat heb ik nu gevonden van Clever Dog
dat is misschien wel interessant maar ik weet niet dat dit de oplossing is?
ScreenShot025.pngScreenShot026.pngScreenShot027.png
 
Alhoewel deze uiteenzetting van 2017 is, kan je probleem er mee te maken hebben.
Door een onduidelijke oorzaak wordt je registratie niet goed verwerkt, en kun je niet inloggen.
 
dat is wel alleen met de pc te doen met de Smartphone gaat alles wel ?
 
Ik hoop dat er voor je een oplossing aangedragen wordt.
 
Ja ik hoop het ook , als ik de oplossing heb laat ik het u wel weten
Giedoke
 
Halo prutser ik heb goed nieuws ik heb bericht gekregen dat ik de link moest gebruiken die daar onder stond dan moest ik terug een ander wachtwoord aanmaken dan terug opstarten en het ging.
maar ik weet niet wat ik daar mede moet doen met deze ? ik mag op de pijl drukken die daar onder staat er gebeurt niets maar in het menu kan men iets veranderen maar dan gebeurt er niet veel zie screen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat je email adres is op het plaatje, die dan eerst met paint niet leesbaar maken!!!!!!
Dit ivm spam!
 
Ik moest mijn email geven en dat komt er dan automatch er in , maar mijn vraag is wat kan ik daar mede doen ? gij ziet daar toch in de zwarte balk links een pijl staan en rechts 3 aantekeningen ik mag op de pijl drukken daar gebeurt niets en de andere zeker niet ?
 
Voor dat je een afbeelding post, moet je altijd eerst persoonlijke data, onzichtbaar maken met Paint b.v.
dan de afbeelding plaatsen. Het is voor mij moeilijk zo niet onmogelijk, om je daar een antwoord op te geven, omdat ik een dergelijke camera en bijbehorende app, niet bezit. Je zult nogmaals contact moeten opnemen met Clever Dog!
 
Begrepen . Sorry van mijn persoonlijke data niet aan gedacht .
 
Laat de afbeelding weg halen door een moderator van de site!

Wat ik ook nog even wil aangeven, waardoor het niet zou kunnen werken, is, dat je bepaalde instellingen in je router moet veranderen, om de beelden van je camera door te laten. Ik kan je daar niet bij helpen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan