• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies cloud printing

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomaat

Nieuw lid
Lid geworden
14 jun 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
goede dag, als leken met computer, gsm,.....
hebben wij een volgende vraag. wij bezitten twee iPads, een Galaxy tab, twee Samsung gsm en twee laptops en een canon printer. deze bevinden zich overal, thuis, op de baan, in de atelier..... en ieder maand missen wij facturen, documenten,..... aangezien iedereen deze nu naar een gezamenlijk e mail adres moet versturen en dit gaat ni gemakkelijk voor alles blijkbaar.
nu zei onze boekhouder dat er van alles bestond om vanop ieder toestel, iedere plaats en afstand, ieder persoon dingen kan laten afprinten op een en de zelfde printer.
Kan dit echt? Wij probeerden Samsung cloud te instaleren, Google cloud print en nog een. maar wij kunnen alleen printen voor de computer, ni vanop afstand en ni met ieder toestel.nochtans alle instructies gevolgd. op de apparaten staan wel 3 verschillende googleaccounts, maar zelfs de iPad waarmee de cloud van de printer is geactiveerd herkend de printer niet meer op afstand ( ander Wi-Fi netwerk in atelier)
wie kan mij helpen hiermee of heeft hier stap voor stap instructies van.
Alvast bedankt
 
lees dit eens na betreffende google cloud printing ..er zijn namelijk punten die men dient te volgen .
zo moet de google chrome aanwezig zijn op de pc waaraan dus de printer gekoppeld is en beiden toestellen dienen aan te staan .
 
Het wordt wel ene heel ander verhaal als je externe partijen op jou printer wilt laten printen. Die zitten namelijk niet meer in hetzelfde netwerk.

Dan kan het als nog. Maar daarvoor kan ik je alleen de procedure geven via HP eprinting maar daar heb je niets aan, aangezien je een Canon printer hebt. Of het bij Canon ook mogelijk is weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan