• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Compacte All In One

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Wil me na de inktjet perikelen van de laatste tijd een nieuwe All In One aanschaffen, Aarie25 raad mij een lazer aan, heb al eens gekeken en deze staat me wel aan:
https://www.printershop.be/product/664796/category-106589/samsung-xpress-sl-c480w.html
Raar genoeg in Nederland 25 euro goedkoper dan in België, indien ik bestel in Nederland en leveren in België word ik automatisch door gelinkt naar dezelfde site in België maar dan kost hij 25 euro meer.
Graag hoor ik van jullie suggesties.
 
Ik zou als ik jou was eens gaan bellen of zij in België jou die korting niet willen geven.
Anders zou je eens kunnen kijken of er een andere winkel in België is die hem ook heeft en dan kijken wat die daar kost.
 
Of bestellen bij een andere winkel in Nederland die hem wel in België wil leveren. Heb overigens hier wel eens gelezen dat dergelijke zaken in België altijd duurder zijn dan in Nederland.
 
Gisteren besteld bij PrintAbout.nl, deze sturen hem wel naar België voor 3.95 euro dus voor 227.80 euro wordt deze vandaag bezorgt door Postnl.
Gebeld naar Coolblue België, konden daar niks aan doen zeiden ze.
 
Nee kunnen ze ook niet, dat klopt. Wel fijn dat je het geregeld hebt kunnen krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan