• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer Idee forum eindelijk officieel dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Netwerk hobbyist. :)
Lid geworden
16 sep 2019
Berichten
1.808
Waarderingsscore
469
Na vroegere aankondiging, daarna een tijd verdwenen te zijn, daarna weer terug te komen enkele weken is nu het CID forum eindelijk zoals aangekondigd officieel dicht.

Dit valt er boven aan het forum te lezen:
Dit forum is gesloten. Alle gebruikersdata is verwijderd.
Als u een vraag wilt stellen kunt u terecht op TechCafe

Dat TechCafe... nja... niet echt handig en overzichtelijk, maar dat moet ieder voor zichzelf besluiten.

Het is nu in elk geval officiëel gesloten, eindelijk duidelijkheid.
 
Na vroegere aankondiging, daarna een tijd verdwenen te zijn, daarna weer terug te komen enkele weken is nu het CID forum eindelijk zoals aangekondigd officieel dicht.

Dit valt er boven aan het forum te lezen:


Dat TechCafe... nja... niet echt handig en overzichtelijk, maar dat moet ieder voor zichzelf besluiten.

Het is nu in elk geval officiëel gesloten, eindelijk duidelijkheid.
Lange tijd mijn vaste stek geweest...
 
Dan zul je mij daar wel van kennen en nog misschien nog wel iemand hier.
Was ook mijn vaste stek.
 
Oh nice, da's aardig, bedankt voor het compliment.

Had jij niet op het CID forum zo'n rode M avatar?
 
Nope. Ik heb hier niet dezelfde naam als daar. Mijn naam daar zou ik hier niet mogen gebruiken schat ik zo in 😄
 
Hahahaha... dan zou ik al bijna gaan denken aan een naam als Modje. :)
 
Ai raak! :) Leuk je hier weer te ontmoeten! (y)
 
Ja ik dacht nog, dat raad hij nooit :LOL:
Maar eitje dus. Leuk hier ook bekende namen te zien, bij jouw naam dacht ik al gelijk; moet heel raar gaan als dat niet dezelfde van het FaqForum is. En ik zag ook nog Erik, met zelfde avatar volgens mij
 
Maar eitje dus.
Hahaha, ja maar alleen vanwege die hint die je gaf anders had ik het inderdaad nooit geraden.😅
Ja CID forum... faqforum ben ik volgens mij nooit of hooguit 1x actief geweest, stond me niet aan. Ja zoals gezegd er zitten er een paar meer Erik inderdaad ook en Pearl zit er ook, meer bekend als Lange Pier en Abraham54 en... nu weet ik niet meer zeker of Abbs er ook was maar die is hier ook en nog wel iemand, schiet me zo vlug niet te binnen. :unsure:
 
Hahaha, ja maar alleen vanwege die hint die je gaf anders had ik het inderdaad nooit geraden.😅
Ja CID forum... faqforum ben ik volgens mij nooit of hooguit 1x actief geweest, stond me niet aan. Ja zoals gezegd er zitten er een paar meer Erik inderdaad ook en Pearl zit er ook, meer bekend als Lange Pier en Abraham54 en... nu weet ik niet meer zeker of Abbs er ook was maar die is hier ook en nog wel iemand, schiet me zo vlug niet te binnen. :unsure:
Oh ja LP, Abraham weet ik zo niet meer.
Vroeger had je 2 fora naast elkaar, waarom weet ik ook echt niet meer. Ik werd op een gegeven moment moderator van het Faqman forum [niet vanwege mijn computer kennis zoals je inmiddels wel gemerkt zal hebben :LOL: maar vanwege m'n 'people skills' en oog voor rechtvaardigheid]
Later is het helemaal vernieuwd en was het inderdaad het CIDforum.
Ik weet niet meer tot wanneer ik het precies heb gedaan. Er was op een gegeven moment een enorme rel, heel weird. Toen viel het vaste groepje ook wat uitelkaar.
Poeh, best lang geleden ook. Kan me ook niet alles meer terug halen
 
Ah, een ‘rondhangplaats’ uit de oudheid nu definitief gesloten. Dan blijven we hier maar plakken…
 
Ik Zal wel een flinke pot lijm hier neer zetten😇
 

Bijlagen

  • IMG_2051.jpeg
    IMG_2051.jpeg
    32,4 KB · Weergaven: 1
Hahahaha... dan zou ik al bijna gaan denken aan een naam als Modje. :)
Hoe krijg je het voor mekaar 🎯 ... Marvelous Modje 😉

Naïeve tijd voor mij dat ComputerIdee. Wist niet dat dat soort dingen zouden opdoeken zonder nog toegang tot de info te hebben. En het is weer even terug geweest lees ik ? Niet echt natuurlijk, anders hadden oud leden toch wel iets gehoord ?

Snapshot uit april 2010
 
Hoe krijg je het voor mekaar 🎯 ... Marvelous Modje 😉

Naïeve tijd voor mij dat ComputerIdee. Wist niet dat dat soort dingen zouden opdoeken zonder nog toegang tot de info te hebben. En het is weer even terug geweest lees ik ? Niet echt natuurlijk, anders hadden oud leden toch wel iets gehoord ?

Snapshot uit april 2010
Die vind ik leuk Erik; Marvelous Modje :D
Ja ik geloof dat er een doorstart is geweest, maar weet ik niet zeker eigenlijk. Ik heb me op een gegeven moment laten vervangen door de persoon die al eventjes mijn hulpmod was.
Echt leuk om jouw snapshot te zien! Dan voel ik toch wel dat gemis zeg. Leuk om nog wat oude namen en ava's daar te zien!
En heel leuk om hier een aantal te treffen (y)

Veel prive berichtjes had je daar trouwens Erik 😇
 
Map privéberichten zat zo vol hoor, ik ben zacht uitgedrukt nogal schuw 😔 dus heb ze niet snel durven wissen 🫠
Ja ik mis het ook, maar het blijft een dubbel gevoel hoe het als los zand uit elkaar viel. Nog niet één e-mail om ons (mij) te informeren, en alle gedane zaken waren weg. Flink wat afbeeldingen zitten maken bij uitleg, alles onvindbaar. Nou ja, dat is dus een leercurve. Ik plaats op NCF eigenlijk daardoor zelden een plaatje. Het leerboek voorbeeld van een 'frustratie'.
 
Later is het helemaal vernieuwd en was het inderdaad het CIDforum.
Klopt, in het begin was het faqmanforum, daarna is het ComputerIdeeforum geworden. Iets later ben ik er toen bij gekomen.
Er was toen wel nog een faqman sectie op de site maar apart.
Die enorme rel weet ik zo vlug niet meer te herinneren. Is wel eens een rel geweest over het gewoon kunnen gebruiken van Combofix, met name door mijn toedoen. :D
Maar dat heeft zich ook weer gelegd. Grappig genoeg werd ik juist door die rel uitgenodigd door Maxstar om op het PCWebplus forum mee te komen doen, dus ja daar ben ik ook nog aanwezig.
Een andere rel kan ik me niet echt meer herinneren, zoals je zegt, lang geleden.
Ik heb altijd gedacht dat jij en hulpmod personeel waren van CID of de uitgever.
Het blijft toch een hobby waar je niet vanaf kunt blijven dat PC gebeuren, althans ik niet.;)

Er is nog een soort van doorstart geweest nadat hulpmodje, die dan modje werd nog even zijn/haar best gedaan heeft. En daarna toen het dicht ging was er nog een doorstart met zo'n vaag soort forum software en dat was dan weer faqmanforum volgens mij, maar daar heb ik dus niet aan meegedaan. Ondoorzichtig geheel was dat.
Toch een leuke tijd geweest, had ik niet willen missen. Het blad was in het begin ook best interessant, tijdlang een abo op gehad.

Het leerboek voorbeeld van een 'frustratie'.
Ja dat is het nadeel inderdaad. Ik heb gelukkig nog tijdig een handleiding kunnen kopiëren naar mijn eigen forum.

Marvelous Modje.. haha. Ja die titel verdiend ie wel.(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan