• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer is erg traag en loopt regelmatig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvkers

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Mijn computer loopt regelmatig vast en is erg traag. Kunnen jullie mij helpen deze pc wat op te schonen ? Ik heb ook erg veel last van Reimage Repair
 
Hallo Yvkers,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Mijn naam is Abraham en ik zal je helpen.
Ik verzoek je de fix tot het einde te volgen en niet denkende dat de problemen opgelost zijn, niets meer van je te laten horen.


Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van beide logbestanden in jouw volgende bericht.
.

In geval de inhoud van een van de logs of van beide logs te groot is om te posten, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Hallo Abraham, fijn dat je me wilt helpen.
Bij deze de gevraagde logs.
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    42,4 KB · Weergaven: 30
  • FRST.txt
    62,1 KB · Weergaven: 17
Beschik jij over over een thuisnetwerk?
In de foutenreeks wordt er over een verbinding met de computer Experia gesproken.


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster in het lege kladblokvenster.

Code:
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Program Files\Reimage
HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [9363672 2017-02-08] (Piriform Ltd)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> No File
Task: {56C0A010-AFC5-4099-A853-43C6CD8450C9} - System32\Tasks\McAfee Remediation (Prepare) => C:\Program Files\Common Files\AV\McAfee Anti-Virus And Anti-Spyware\upgrade.exe [2015-06-01] (McAfee, Inc.)
Task: {6D86FDED-945E-4CF9-93A9-60FF854231CC} - System32\Tasks\ReimageUpdater => C:\Program Files\Reimage\Reimage Protector\ReiGuard.exe [2017-05-14] (Reimage®)
Task: {D877ADFB-C748-4303-B37A-9FA85F49C46C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
Hallo Abraham, de Experia is de experia box van KPN.
 
Sorry, te vroeg geentered . Hierbij de Fixlog

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 21-06-2017 01
Ran by yvar (24-06-2017 14:33:44) Run:1
Running from C:\Users\yvar\Downloads
Loaded Profiles: yvar (Available Profiles: yvar)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:


C:\Program Files\Reimage
HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [9363672 2017-02-08] (Piriform Ltd)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
Task: {56C0A010-AFC5-4099-A853-43C6CD8450C9} - System32\Tasks\McAfee Remediation (Prepare) => C:\Program Files\Common Files\AV\McAfee Anti-Virus And Anti-Spyware\upgrade.exe [2015-06-01] (McAfee, Inc.)
Task: {6D86FDED-945E-4CF9-93A9-60FF854231CC} - System32\Tasks\ReimageUpdater => C:\Program Files\Reimage\Reimage Protector\ReiGuard.exe [2017-05-14] (Reimage®)
Task: {D877ADFB-C748-4303-B37A-9FA85F49C46C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION


cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\Program Files\Reimage => moved successfully
HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\CCleaner Monitoring => value removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{56C0A010-AFC5-4099-A853-43C6CD8450C9} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{56C0A010-AFC5-4099-A853-43C6CD8450C9} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\McAfee Remediation (Prepare) => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\McAfee Remediation (Prepare) => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{6D86FDED-945E-4CF9-93A9-60FF854231CC} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6D86FDED-945E-4CF9-93A9-60FF854231CC} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\ReimageUpdater => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ReimageUpdater => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{D877ADFB-C748-4303-B37A-9FA85F49C46C} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D877ADFB-C748-4303-B37A-9FA85F49C46C} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess => key removed successfully

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========= End of CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


Sucessfully reset the Winsock Catalog.
You must restart the computer in order to complete the reset.


========= End of CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 12467020 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 845 B
Windows/system/drivers => 201234295 B
Edge => 9987811 B
Chrome => 724368963 B
Firefox => 42259638 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6656 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 2314455 B
LocalService => 18346 B
NetworkService => 78152 B
yvar => 73085241 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 1016.4 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 14:35:04 ====
 
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


N.B.: wil jij MBAM meteen al gratis versie gebruiken, zodat je niet veertien dagen met alle extra toeters en bellen van MBAM in Windows te maken hebt - kijk dan hier: https://www.********.nl/threads/malwarebytes-mbam-als-gratis-versie-gebruiken.786/
 
Bij deze de Malware bytes scanlog :

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Logboekdetails-
Scandatum: 24-06-17
Scantijd: 15:08
Logbestand: MBAM Scanlog.txt
Beheerder: Ja

-Software-informatie-
Versie: 3.1.2.1733
Versie componenten: 1.0.141
Update pakketversie: 1.0.2222
Licentie: Proef

-Systeeminformatie-
Besturingssysteem: Windows 10
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: yv\yvar

-Scansamenvatting-
Scantype: Bedreigingsscan
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 383217
Dreigingen herkend: 91
Dreigingen in quarantaine: 91
Verstreken tijd: 10 min, 13 sec

-Scanopties-
Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Ingeschakeld
POA: Ingeschakeld

-Scandetails-
Proces: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Module: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registersleutel: 33
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\APPID\{28FF42B8-A0DA-4BE5-9B81-E26DD59B350A}, In quarantaine, [1072], [332494],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\APPID\{28FF42B8-A0DA-4BE5-9B81-E26DD59B350A}, In quarantaine, [1072], [332494],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\APPID\{28FF42B8-A0DA-4BE5-9B81-E26DD59B350A}, In quarantaine, [1072], [332494],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{10ECCE17-29B5-4880-A8F5-EAD298611484}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\REI_AxControl.ReiEngine, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\REI_AxControl.ReiEngine.1, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{FA6468D2-FAA4-4951-A53B-2A5CF9CC0A36}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{9BB31AD8-5DB2-459E-A901-DEA536F23BA4}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{9BB31AD8-5DB2-459E-A901-DEA536F23BA4}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{9BB31AD8-5DB2-459E-A901-DEA536F23BA4}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\INTERFACE\{BD51A48E-EB5F-4454-8774-EF962DF64546}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\TYPELIB\{FA6468D2-FAA4-4951-A53B-2A5CF9CC0A36}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\TYPELIB\{FA6468D2-FAA4-4951-A53B-2A5CF9CC0A36}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXT\SETTINGS\{10ECCE17-29B5-4880-A8F5-EAD298611484}, In quarantaine, [1072], [327205],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{801B440B-1EE3-49B0-B05D-2AB076D4E8CB}, In quarantaine, [1072], [327206],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\APPID\REI_AxControl.DLL, In quarantaine, [1072], [327193],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKCR\\REI_AxControl.ReiEngine, Verwijder-bij-herstart, [1072], [327197],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKCR\\REI_AxControl.ReiEngine.1, Verwijder-bij-herstart, [1072], [327197],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\CLASSES\APPID\REI_AxControl.DLL, In quarantaine, [1072], [327193],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\SOFTWARE\Reimage, In quarantaine, [1072], [357494],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\Reimage Reminder, In quarantaine, [1072], [332362],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\REIMAGE.EXE, In quarantaine, [1072], [327200],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{44B6AF39-5B83-458C-BEBA-22D80EBBA5BC}, In quarantaine, [1072], [332363],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\REIMAGE\REIMAGE PROTECTOR, In quarantaine, [1072], [332504],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\SOFTWARE\REIMAGE\PC REPAIR, In quarantaine, [1072], [327204],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\Reimage Repair, In quarantaine, [1072], [327201],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\REIMAGE\Reimage Repair, In quarantaine, [1072], [336077],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\ReimageRealTimeProtector, In quarantaine, [1072], [327202],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\REIMAGE.EXE, In quarantaine, [1072], [327200],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\CLASSES\APPID\REI_AxControl.DLL, In quarantaine, [1072], [327193],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\SOFTWARE\LOCAL APPWIZARD-GENERATED APPLICATIONS\Reimage - Windows Problem Relief., In quarantaine, [1072], [327203],1.0.2222

Registerwaarde: 5
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\REIMAGE.EXE|, In quarantaine, [1072], [327200],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{44B6AF39-5B83-458C-BEBA-22D80EBBA5BC}|PATH, In quarantaine, [1072], [332363],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\REIMAGE\REIMAGE PROTECTOR|CFLPATH, In quarantaine, [1072], [332504],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKU\S-1-5-21-2499719934-3722302447-3771312843-1001\SOFTWARE\REIMAGE\PC REPAIR|QUITMESSAGE, In quarantaine, [1072], [327204],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\REIMAGE.EXE|, In quarantaine, [1072], [327200],1.0.2222

Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Gegevensstroom: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Map: 12
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\PROGRAMDATA\REIMAGE PROTECTOR, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\PROGRAMDATA\MICROSOFT\WINDOWS\START MENU\PROGRAMS\REIMAGE REPAIR, In quarantaine, [1072], [327185],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Temp\20170316_1129\DownloaderTemp, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\Microsoft.VC90.CRT, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Temp\20170316_1129, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Temp, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\REI, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222

Bestand: 41
PUP.Optional.Reimage, C:\PROGRAMDATA\REIMAGE PROTECTOR\RESULTS\PROTECTORUPDATER.LOG, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\active_protection.txt, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\ProtectorPackage.log, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\ScanAgent.log, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\ScanAgentDebugRepair.log, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\scan_agent_result_log.txt, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\Results\url_setting_definitions.txt, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Reimage Protector\cfl.rei, In quarantaine, [1072], [332488],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\USERS\PUBLIC\DESKTOP\PC SCAN & REPAIR BY REIMAGE.LNK, In quarantaine, [1072], [327183],1.0.2222
PUP.Optional.Winsock.WnskRST, C:\WINDOWS\SYSTEM32\VISUALDISCOVERYOFF.INI, In quarantaine, [2695], [250715],1.0.2222
PUP.Optional.Winsock.WnskRST, C:\WINDOWS\SYSWOW64\VISUALDISCOVERYOFF.INI, In quarantaine, [2695], [250715],1.0.2222
PUP.Optional.VisualDiscovery, C:\WINDOWS\SYSWOW64\VISUALDISCOVERY.INI, In quarantaine, [12764], [244573],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\USERS\YVAR\DOWNLOADS\REIMAGEREPAIR.EXE, In quarantaine, [1072], [331559],1.0.2222
PUP.Optional.SpeedItUp, C:\WINDOWS\REIMAGE.INI, In quarantaine, [1167], [329423],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\REIMAGE REMINDER, In quarantaine, [1072], [327188],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\PROGRAMDATA\MICROSOFT\WINDOWS\START MENU\PROGRAMS\REIMAGE REPAIR\REIMAGE REPAIR.LNK, In quarantaine, [1072], [327185],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Reimage Repair\Help & Support.lnk, In quarantaine, [1072], [327185],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Reimage Repair\Run in safe mode.lnk, In quarantaine, [1072], [327185],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\REI\AV\HBEDV.KEY, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\Microsoft.VC90.CRT\Microsoft.VC90.CRT.manifest, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\Microsoft.VC90.CRT\msvcr90.dll, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\avupdate.conf, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\avupdate.exe, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\avupdate_msg.avr, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\savapi3_restart.exe, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\savapi3_start.exe, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\AV\savapi3_stop.exe, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\debug-repair-2.log, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\debug-repair.log, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\Info_EnvironmentVars.res, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\Info_Installed.rec, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\JunkScanRes.xml, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\out.log, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Results\EXE1.8.4.9\RUN20170316_1129\RegistryScanRes.xml, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\Temp\20170316_1129\ApplicationList.ini, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\About.txt, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\cfl.rei, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\QRes.rei, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\rei1849nvt.ini, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\reimage.qsr, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222
PUP.Optional.Reimage, C:\rei\SupportInfoTool.ini, In quarantaine, [1072], [327187],1.0.2222

Fysieke sector: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)


(end)
 
Graag de twee logs in één keer posten - gebruik de tools in de volgorde zoals aangegeven.

Stap •1•
Download
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool by Thisisu.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.
Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Stap •2•
Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner – Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Hierbij de 2 logs
 

Bijlagen

  • JRT.txt
    1,8 KB · Weergaven: 14
  • AdwCleaner[C0].txt
    6,8 KB · Weergaven: 30
Graag een update: hoe draait Windows inmiddels en wat is er nu precies omschreven traag?
 
Het draait goed, Reimage Repair heb ik geen last meer van. Hij doet het voor de rest prima. Ik wilde je graag hartelijk bedanken voor de moeite!
 
Klaar zijn we dan nog niet.

Download
522adc2487fb5-SecurityCheck_cannednieuw.jpg
Security Check
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
SecurityCheck.exe opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op SecurityCheck.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: rechtsklik op SecurityCheck.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
  • Let op de instrukties in het zwarte venster.
  • Een Kladblok document genaamd checkup.txt dient automatisch open te gaan; sluit dit document via opslaan op het bureaublad.
  • Indien een van je veiligheidstools rapporteert, dat DIG.EXE het internet op wil, sta dit dan toe.
Post de inhoud van checkup.txt in jouw volgende post
 
Hallo Abraham,

Bij deze de log.

Results of screen317's Security Check version 1.014 --- 12/23/15
x64 (UAC is enabled)
Internet Explorer 11
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Windows Firewall Enabled!
Windows Defender
AVG Antivirus
Antivirus out of date! (On Access scanning disabled!)
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
AVG PC TuneUp
AVG Web TuneUp
AVG PC TuneUp
Mozilla Firefox (54.0)
Google Chrome (59.0.3071.109)
Google Chrome (SetupMetrics...)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
Windows Defender MSMpEng.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe
AVG Antivirus AVGUI.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbamtray.exe
Windows Defender MSASCuiL.exe
Windows Defender MpCmdRun.exe
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
 
Jouw Windows is nog de 1607 versie.
Heb jij de update naar de 1703 versie nog niet aangeboden gekregen (Creators Update 2)?
 
Niet dat ik weet, ik heb geen updates gekregen. Zou deze automatisch moeten zijn?
 
Ga naar Opties en Bijwerken en laat de Windows Update dan zoeken naar nieuwe updates.
Want de 1607 versie dient eerst volledig van alle updates voorzien te zijn aleer jij dan de update naar de 1703 versie krijgt aangeboden.

Als die update wordt aangeboden kan je het beste eerst AVG verwijderen, zodat de antivirus geen roet tijdens de uodatefase gooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan