• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer loopt vast op inlogscherm, maar muis kan wel bewogen worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley82

Nieuw lid
Lid geworden
10 jan 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Bij mij op mijn werk gebruiken we een computer met Windows 7 Professional (32 bit) als "server" te gebruiken d.m.v. gedeelde mappen. De computer is een Dell Optiplex 780 en staat constant aan.
Tot enkele maanden geleden werkte dit goed. Sindsdien zijn de mappen vanaf een andere computer binnen het netwerk niet te benaderen. Op het inlogscherm van de computer kan wel met de muis de cursor bewogen worden, maar klikken op een icoontje kan niet. Ook reageert de computer niet op crtl-alt-del.
De enige manier om de computer te herstarten is om de aan-uitknop lang ingedrukt te houden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en ook de oplossing voor dit probleem?
 
Vraag aan de gene die over die computer gaat of je hier Windows mag laten analyseren.
Ik wil graag helpen, maar omdat het dus een bedrijfscomputer betreft, moet er toestemming hiervoor zijn.
 
@Abraham54
Oei , dat is een goeie ,daar heb ik ook nooit bij stil gestaan, bij Bedrijfscomputers heb je inderdaad eerst toestemming nodig 👍 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan