• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Configfree

Status
Niet open voor verdere reacties.

wean

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
501
Waarderingsscore
0
Hoi wat ik graag via jullie wil oplossen is dat ik regelmatig een melding krijg van(configfree task tray menu werkt niet meer)het is een laptop type satellite P300-1FY,waarom krijg ik die melding en wat doet dit?
 
Oke Abraham dat verklaard het af en toe wegvallen van de draadloze verbinding bij mij?
 
oh oh oh Abraham maar welke moet ik hebben er staat zoveel op de link die je gaf?
 
Ik zou zelf voor alles kiezen en zeker ook voor ConfigFree - Windows bevat zelf genoeg mogelijkheden voor netwerken - tools van anderen kunnen voor verwarring zorgen (ook in Windows zelf).
 
Dus ik hoef alleen maar dat progamma rechts boven te downloaden?
 
Welk programma bedoel je nu?
Want verwijder je de bloatware - dan hou je er een sneller notebook aan over.
 
Als je de link opend die jij opgaf zie je rechts bovenin (download het is 100% gratis.
 
Aha - wel dat tool ken ik niet.
Dus als jeij het wil gebruiken - wees dan voorzichtig ermee.


Alternatief ga je naar Start Configuratiescherm Programma's en onderdelen en verwijder je daar wat noodzakelijk is.
 
Oke Abraham configfree verwijderd via start -configuratiescherm,ook weer opgelost dank je voor uitleg.
 
Nee ik zou niet weten wat voor bloatware?voor de rest heb ik geen problemen met de laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan