• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost cookies verwijderen android

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Hallo,
Bestaat er een app waarmee je kunt zien welke cookies er op mijn tablet en smartphone staan, ongeacht van welke browser, en waarmee ik deze cookies kan verwijderen.
Op mijn laptop gebruik ccleaner en kan bij opties/cookies aangeven worden welke cookies ik bewaren wil en welke niet. Als ik Cleaner opstart zijn die cookies verdwenen. Als ik ccleaner op mijn tablet en smartphone gebruik zie ik deze opties niet.
Heeft iemand een tip.
bij voorbaat dank voor een reactie.
 
Hallo,

Ik denk niet dat er een app is waar je cookies kunt inzien.
De meeste schoonmaak apps zijn er voor overbodige bestanden en jou geschiedenis te wissen.
Maar je kunt wel aangeven welke sites gewaard mogen worden.
Er is in Google ook een lijst met uitzonderingen.

Alle cookies wissen
Als je cookies verwijdert, word je uitgelogd van websites en kunnen je opgeslagen voorkeuren worden verwijderd.

  1. Open de Chrome-app
    Chrome
    op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts van de adresbalk op Meer
    Meer
    en dan
    Instellingen.
  3. Tik op Privacy
    en dan
    Browsegegevens wissen.
  4. Kies een periode, zoals Afgelopen uur of Altijd.
  5. Vink 'Cookies, medialicenties en sitegegevens' aan. Verwijder de vinkjes voor alle andere items.
  6. Tik op Gegevens wissen
    en dan
    Wissen.
Cookies toestaan of blokkeren
Je kunt cookies die worden opgeslagen door websites, toestaan of blokkeren.

Opmerking: Als je sites niet toestaat cookies op te slaan, werken de meeste sites niet waarbij je moet inloggen.

  1. Open de Chrome-app
    Chrome
    op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts van de adresbalk op Meer
    Meer
    en dan
    Instellingen.
  3. Tik op Site-instellingen
    en dan
    Cookies.
  4. Schakel Cookies in of uit.
Cookies van andere sites blokkeren
Je kunt cookies toestaan van de site die je bezoekt, terwijl je cookies blokkeert van andere sites die eigenaar zijn van advertenties of afbeeldingen op de webpagina. Als je deze cookies van derden wilt blokkeren, verwijder je het vinkje uit het selectievakje 'Cookies van derden toestaan'.

Alle cookies en sitegegevens van andere sites worden geblokkeerd, ook als de site is toegestaan op de lijst met uitzonderingen
 
Arie25,

Het is mij helemaal duidelijk.
Bedankt voor de snelle en adequate reactie.
 
Geen dank!
 
@Aarie25
Moet deze actie niet voor alle browsers die je gebruikt gebeuren?

Het ligt eraan welk merk telefoon je hebt.
Het kan zijn dat het op een andere manier moet.
Ik heb nu een nieuwe Nokia en daar staat ook Chrome op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan