• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Davilex Business Box 8.0

gvelde

Nieuw lid
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb een probleem dat al regelmatig voorgekomen is, alleen zie ik nu geen berichten (meer) hierover staan. Na een HD crash ben ik mijn update van Davilex Business Box 8.0 naar de hogere versie kwijt. Davilex ondersteunt zoals bekend matig tot helemaal niet. Kan iemand mij nog aan de update helpen? Alvast veel dank!
 
Ik gebruik die ook al sinds lange jaren, echter tijdens installeren van windows 8 is er toch iets mis gegaan,
waardoor business box 2000 niet meer werkt.

Ook hier weer even een Murphy ’s law situatie, mijn CD van de business box krijg ik niet meer aan het draaien.

Ik zou het erg op prijs stellen wanneer U mij een kopie van de software zou willen toesturen, dat zal mij een
Berg werk besparen om over te gaan naar een geheel ander administratie systeem………………..

Bij voorbaat dank, groet,

Jan Bosman
 
Het is denk ik geen wonder dat je die cd niet aan t draaien krijgt want die is waarschijnlijk geschreven voor een heel oude windows.
Wat je kunt proberen is de cd rechts aanklikken en dan installeren met een oudere versie van windows en dan maar hopen dat de oude versie genstalleerd word.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan