• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De avatar van quandor.

Ben het met Rubensky ééns!
 
Voor dit moment is de discussie nu doodlopend, want schijnbaar niemand is het opgevallen, dat quandor zijn avatar verwijderd heeft.
 
Nou breekt mijn klomp! Ik hoop dat je dat gedaan hebt om het goede formaat te vinden! Ik dacht dat je dit nooit zou doen, tenminste zo schatte ik je in. Maar als je hier gelukkig mee bent, okee. Ik las ook in een bericht van jou dat we het eens waren geworden. Hm!!!
Ik ben nu wel benieuwd naar de opvolger van de vingers en ik reken op net zo'n originele.
 
En of ik dat gezien heb!
 
Ik zag al op tijd dat quandor zijn avatar verwijderd had.
 
Als ik het voor elkaar krijg de grafische weergave net zo fraai te krijgen als op dat andere forum, dan is 'ie snel weer terug. Verwijderd heb ik 'm omdat ik idd. ook wel vond dat 'ie wat 'gekarteld' was, dit in tegenstelling tot die andere. Ik heb al wat geprobeerd, maar het lukt nog niet echt.
 
Waarom zeg je dit niet direct, nu krijg je van alles over je heen, zet eerst hakken in het zand, en nu kom je hier mee!
 
Bericht 35.................

En wellicht ter verduidelijking : in tegenstelling tot sommige anderen op div. computerwebsites, hoef ik niet persé mijn zin te krijgen / gelijk te hebben of whatever, zeker als een argument redelijk is en het feit dat het ding rafelig / gekarteld was, vond en vind ik een redelijk argument. De overige tegen-argumenten die ik las (met alle respect voor de posters) vond ik slap gel*l en plaats ik voor mijzelf dan ook in de categorie "leuk, maar minder relevant."

Ik stel voor dat we gaan stoppen met dit topic, het voegt nergens meer wat aan toe.

Enne @prutser, wat je 'handtekening' betreft : helemaal mee eens, er zit voortdurend beweging in. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enne @prutser, wat je 'handtekening' betreft : helemaal mee eens, er zit voortdurend beweging in. :D

Heb daar 1 hint over gehad, is wat anders dan irritaties. laatst dacht ik ook, daar kan wel wat van weg!
Komt allemoal wel weer goud!:)
 
Quandor gebruikt een bewegende avatar. Als het forum dat toestaat, dan is dat gewoon mogelijk. Als je dit niet zou willen moet je dit technisch blokkeren. In onze oude vBulletin deden we dit, aangezien we het zelf als afleidend ervaren. Dan nog kunnen de vingers wel gebruikt worden, maar niet meer bewegend. Als je de avatars vindt afleiden kun je ze ook kleiner maken, dan leidt het al minder af, bijvoorbeeld op Tweakers zie je dit ook. Ik stoor me er in ieder geval niet zo aan.

Irritanter zijn soms de hele lange handtekeningen, dan denk je dat het nog bij het bericht hoort en hoort het er niet meer bij, maar ook daar is een keuze in gemaakt. Het is wat een forum fijn of minder fijn maakt, maar de hoofdmoot zou volgens mij gewoon de inhoud van de berichten moeten zijn. Als al het andere storend is, dan zou er gekeken moeten worden of dat iets meer vervaagd kan worden en het accent meer op de inhoud kan komen te liggen.

Gewoon mijn 50 cent in dit topic :) Als we het constructief houden kan de discussie wel gevoerd worden, maar omdat er een paar last van hebben moet je niet alles ineens gaan veranderen.
 
Ben het geheel met je eens. We kunnen het zeker ook niet iedereen volledig naar de zin maken, al doen we wel ons best om dit zo goed mogelijk te doen.
 
In de laatste 2 berichten alleen maar wijze woorden gelezen.
 
quandor zei:
De overige tegen-argumenten die ik las (met alle respect voor de posters) vond ik slap gel*l en plaats ik voor mijzelf dan ook in de categorie "leuk, maar minder relevant."
Geheel in lijn met de reactie van post #7
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan