• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De nieuwste Windows 10 Technical Preview nu ook in het Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt zal eens zien of deze optie werkt anders opnieuw installeren dus.
 
Taalpakket is niet beschikbaar, zal dus een nieuwe iso worden en opnieuw installeren
 
Taalpakketten zijn beschikbaar voor computers met Windows 10 technische Preview.
De taalpakketten kunnen worden genstalleerd vanaf de instellingen.

bron
 
Haha, goed geprobeerd, maar nederlands stond er niet tussen, heb hem dus opnieuw geinstalleerd, en nu de nederlandse versie van win 10

--- Update ---

Net Office 2010 eens genstalleerd, is wel even zoeken eer je het terugvindt, teruggevonden bij "recentelijk toegevoegd" en dan bestandslocatie openen, daar zie je dan de snelkoppelingen staan.
 
Vandaag weer eens op een hl oude pc met oorspronkelijk W 98 dacht ik (?) XP,dan weer Ubuntu, dan weer W 7 de W10 laten draaien. Programma van W10 wilde inderdaad meteen de 360 I.S. kwijt: niet compatibel.Maar hier lees ik dat er een speciale 10versie is.. Loopt nu verder, en ik ben benieuwd met dat oude beestje.
 
Doe dan eens voor de lol het volgende: post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista en Windows 7: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
    [*]Bevestig dat eerste dus.
    [*]Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
B en nog met van allerhande bezig, opstart-tool, speccy, 360 IS, Office, noem maar op. kan nog wel even duren, maar de speccy komt er aan vroeg of laat.

dus laat
keydee.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Post nu de link zodat we alles te zien krijgen.
 
--- Update ---

Hier is wat mis gegaan: mocht eerst het speccy plaatje niet posten, na herhaalde poging dus twee maal.
Inmiddels heb ik vervelende zaken met de W10: er deed zich een soort systeemherstelsituatie = die Roll back voor bij herstart, en nu heeft hij weer W 7, en kan ik in geen velden of wegen die W10 ontdekken!Wie kent dat?
ga er morgen verder naar kijken.

--- Update ---

Bij een familielid deed zich die Roll back mogelijkheid ook voor. Bovendien had hij een niet werkende muis en dat soort zaken.

--- Update ---

Toch maar besloten de C-schijf (oude pc..) geheel schoon te maken en een een nieuwe install te doen. Dus voorlopig even geen speccy.

--- Update ---

bedoel je dit:
http://speccy.piriform.com/results/1KG2PXg8vVBMvb3jFRmeCsg
(volgens mij selecteren en plakken, komt van een andere pc waar ik nog nirt inlog op NCF)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De harddisk in deze PC heeft een probleem.

Download
520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.png
CrystalDiskInfo Portable - Let wel goed op: Klik niet op de blauwe knop "Jetzt downloaden mit sicherem Chip-Installer" maar klik daaronder op Alternative: Manuelle Installation

Start het tool op met adminrechten.

51f9732ba94d2-CrystalDiskInfo_juni_2013.png


Het tool leest daarop de SMART-gegevens van de aangesloten harddisks.
Is de kleur Blauw - dan volledig gezond.
Is de kleur Geel - dan zijn er problemen.
Is de kleur Rood - dan de HD z.s.m. vervangen.

Bij SSD's wordt ook de gezondheidstoestand van de SSD's vermeld (Health)

Laat weten of de kleur blauw is dan wel wanneer geel, geef dan ook aan wat de geel gekleurde fout is.


Hoe draait win 10 met een single core processor?
 
eerst even dit voor het Classic Start menu:
http://www.classicshell.net/

weliswaar bta-versie, maar wel zo makkelijk net als in W 8.
Crystal info: inderdaad Geel! met mededeling "waarschuwing"temp. 42 graden. Nogmaals, het is een oud beestje, en het verbaast mij ook dat indertijd W 7 het al deed, en nu W 10. Ik hoef er verder niets mee, en ik ga er ook geen nieuwe HD in zetten of zo (met een jongere pc heb ik dat wel gedaan.)En het werkgeheugen houdt ook niet over...Op zich "draait"hij heel netjes, btje langzaam uiteraard. Vervelend is wel weer dat ik nu met wachtwoord moet opstarten; gisteren deed ik de install zonder internet-verbinding, maar dat gaf kennelijk andere problemen.
 
eens windows 10 is genstallerd kan je overschakelen naar een lokaal acount zodat je kunt opstarten zonder een wachtwoord Najsnarf. ik heb dit ook gedaan en het enige probleem is dat telkens je opstart een pop-up schermpje krijgt waarin vermeld word dat on-drive is uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan