• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Desktop gaming pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

M0nkeyz

Junior lid
Lid geworden
12 jun 2014
Berichten
40
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb hier mijn huidige pc samengesteld en was daar zeer tevreden mee. Ondanks dat is het voor mij gewoon eens weer tijd voor een upgrade. Ik zat laatst een beetje te browsen en kwam bij deze pc terecht. Wat denken jullie? Is de prijs redelijk voor wat je krijgt? Of ben je veel goedkoper uit door een soortgelijke build zelf samen te stellen.

Hier de link:


Alvast bedankt!
 
De winstmarge voor PD is m.i. niet vrij hoog. Processor en videokaart zijn tezamen al een eurootje of € 900,--Dan heb je nog geen geheugen, moederbord, case, voeding, ventilatoren en assemblage.
 
Da's inderdaad een zeer mooie pc voor een mooie prijs. Daar zou ik zelf ook voor gaan, is reeds geassembleerd en windows geïnstalleerd. Ziet er ook mooi uit in zo'n Corsair case.
 
Ik vind het feit dat Windows al geïnstalleerd is echt geen voordeel. Dan wordt er vaak veel rommel voor geïnstalleerd.
 
heel simpel op te lossen hoor Rubensky, gewoon de eerste actie die je doet wanneer je zo'n pc krijgt een herinstallatie van Windows doen. Ook al heb je een install disk met alle meuk erin die voorgeïnstalleerd is dan kun je normaal altijd wel kiezen wat wel en wat niet geïnstalleerd wordt. Zo doe ik het tenminste altijd.
 
Daarnaast : ik heb ooit een keer een machine bij Paradigit gekocht. Ik kan mij niet herinneren dat Paradigit veel rommel meelevert, dit in tegenstelling zoals bijv. Acer, Dell en HP.
 
precies, daar dacht ik ook nog aan. Ik kan het bedrijf alleen maar van naam maar het zou me verbazen als zij met een eigen pc set-up niet Windows gaan installeren met allerlei extra meuk, dan kunnen ze nooit goede prijzen bieden want dan kost de install van zo'n machine teveeel tijd.
 
Zo'n geassembleerde pc's zoals bij Paradigit, Alternate, Azerty, … hebben steeds een "propere" windows zonder bloatware. Anderzijds nieuwe fabriekspc's … meteen herinstalleren met een schone windows. Da's toch wat ik altijd doe ;)
 
Ik weet dat het gemakkelijk te doen is met een herinstallatie. Gaf het alleen even aan voor de TS.
 
Bloatware is sowieso makkelijk te verwijderen mocht het erop staan, Microsoft kan er ook wat van om veel rommel erop te zetten en dat heb je ook met een verse installatie waar dus geen voordeel uit te behalen valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan