• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Direct een nieuwe pagina openen met Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

veldfiets

Gevestigd lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
368
Waarderingsscore
0
In de deze website vind je een knop links bovenin met het Menu teken, hier open je een nieuwe pagina, maar niet via hyperlink: hoe heet het Javascript dat dit kan?
Ik vind dit wel zo fraai vergeleken met de hyperlink. Dank voor het .. juiste antwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Weet iemand hoe het script heet waarmee je .... direct een nieuwe pagina opent?

Eerst heb ik je titel even wat verduidelijkt.

Je bedoelt eigenlijk dat het wordt weergegeven zonder dat de pagina een refresh doet? Dat kan met AJAX: https://www.w3schools.com/xml/ajax_intro.asp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Weet iemand hoe het script heet waarmee je .... direct een nieuwe pagina opent?

Eerst heb ik je titel even wat verduidelijkt.

Je bedoelt eigenlijk dat het wordt weergegeven zonder dat de pagina een refresh doet? Dat kan met AJAX: https://www.w3schools.com/xml/ajax_intro.asp
.


Dank u. Voorbeeld heb ik bekeken: exact wat de Menu-knop (zie boven) ook doet, heel fijn.
 
Graag gedaan. Je kan het script uit het voorbeeld gewoon overnemen.
 
Graag gedaan. Je kan het script uit het voorbeeld gewoon overnemen.

Hm, het werkt niet goed: ik heb het script zomaar ergens geplakt, in plaats van de AJAX file, mijn HTML file. De id="demo" zomaar even gelaten.
Maar, mijn html file is er een met een .. slider. Die doet het dus niet, 2 foto's onder elkaar geplakt, zomaar over de originele website heen. Geen succes. Ik laat het maar, wat mij betreft, leuk om te weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan