• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DLL-bestand is niet geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mf.dendulk

Gast
Hallo allemaal,

Ik heb sinds korte tijd een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik werk met windows Vista home premium

Als ik paginas open die invoegtoepassingen gebruiken krijg ik steeds links onder in mijn scherm een uitroepteken.
Als ik deze dubbelklik geeft hij de melding DLL-bestand is niet geregistreerd.
Hij geeft niet aan om welk dll-bestand het gaat.
Ik kan nu dus bepaalde afbeeldingen niet zien en ook geen filmpjes.
Dit vind ik erg vervelend.
Tevens geeft hij aan bij filmpje enz. dat ik moet klikken om het besturingsprogramma te activeren maar als ik klik gebeurt er niets.
Bij een aantal sites geeft hij aan dat ik niet de nieuwste flashplayer heb en deze moet installeren maar ik heb al de nieuwste.
Als ik probeer om flashplayer te downloaden gebeurter niets.
Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn oude laptop met Windows XP heeft er geen last van, maar mijn nieuwe laptop met vista wel. Geen idee of het aan vista ligt, maar het is erg irritant dat sommige sites niet goed opstarten. Ook kan ik flash player niet downloaden, terwijl dit op mijn oude laptop wel kan.

Wie kan ons helpen
 
Hallo Fay, ik heb ondertussen een oplossing voor het probleem gevonden.
Als je je internet explorer opent als administrator (rechter muistoets op i.e. pictogram, als administrator uitvoeren) kan je wel weer alles doen op internet. Alles start dan weer normaal op elke site. Het schijnt een probleem te zijn van flash player. Misschien dat ze in de toekomst met een update komen die het probleem oplost maar ondertussen kun je zo wel weer lekker alles bekijken.

M.v.gr. Michiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan