• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Doubleclick.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

42JDD

Bekend gezicht
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
180
Waarderingsscore
0
Wanneer ik op een website klik (via Google) dan re-direct die geregeld naar een niet-bestaande 'Doubleclick' website..
Het volgende heb ik al geprobeerd, maar het probleem blijft:
- Scan met Panda Antivirus Pro
- Scan Malwarebytes (gratis versie)
- Adwcleaner
- Hitman Pro

Bij de 1e drie methoden was er niets te vinden. Bij Hitman Pro is er 'wat' Adware verwijderd, maar blijkbaar niet allemaal want ik ondervind nog steeds het probleem helaas...

Iemand die mij kan helpen?!
 
Doe je dit via Google Chrome?
Dan zou je eens kunnen kijken of het helpt om Chrome te resetten.
  1. Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
  2. Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
  3. Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
  4. Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten
 
Doe je dit via Google Chrome?
Dan zou je eens kunnen kijken of het helpt om Chrome te resetten.
  1. Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
  2. Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
  3. Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
  4. Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten

Ik doe het inderdaad via Google Chrome. De suggestie werkt niet helaas..
 
Oke vreemd, normaal zou dit voldoende moeten zijn.
Heb je via instellingen-zoekmachine-hier Google als standaard zoekmachine?
 
Oke vreemd, normaal zou dit voldoende moeten zijn.
Heb je via instellingen-zoekmachine-hier Google als standaard zoekmachine?

Ik denk het wel. Althans, als ik in de adresbalk een willekeurig woord intyp dan zoekt het via Google ;)
 
Ik vind het wel raar dat jij hier steeds naar toe wordt geleid.
Het is wel van Google zelf, maar ook ik gebruik Chrome en ik heb er geen last van.
 
Kun je zou geschiedenis eens verwijderen, want zoals hier onder te lezen is, komt het door een cookie in jou browser?
Maar jij heb wel Chrome gereset, dus zou die eigenlijk weg moeten zijn.
.
Google Double Click
tesa maakt gebruik van de Google DoubleClick functionaliteit op onze websites om het gebruik van de website te analyseren en Google en andere adverteerders die werken met DoubleClick toe te laten om relevante reclame voor de gebruiker te tonen. Google DoubleClick plaatst hiervoor een cookie op de harde schijf van uw computer of een ander toestel. Deze cookie wijst een identificatienummer toe aan uw browser als een pseudoniem en verzamelt informatie over reclame die te zien is in uw browser en die eventueel geopend wordt. De door de cookie verzamelde informatie over uw gebruik van de website wordt gebruikelijk verzonden naar een server van Google in de VS, waar deze opgeslagen wordt. Op basis van de verzamelde informatie wordt uw browser in categorieën ingedeeld, gebaseerd op uw interesses. Deze categorieën worden gebruikt bij het aanleveren van op interesses gebaseerde advertenties.
Bijkomend aan het veranderen van uw browser instellingen, kan u eveneens een browser plug-in installeren om permanent de DoubleClick cookie uit te schakelen. Met de plug-in, blijft uw opt-out voor altijd ingesteld op die browser zelfs indien uw cookies worden verwijderd. De browser plug-in voor de permanente deactivatie kan hier worden gevonden: https://www.google.com/settings/ads/plugin?hl=nl
Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de plaatsing van een DoubleClick cookie, waarbij eveneens toestemming wordt verleend voor de verzameling, opslag en gebruik van de gebruiksgegevens voor het hierboven aangegeven doel. U stemt hiermee ook in dat uw gegevens worden opgeslaan in cookies na het afsluiten van de browsersessie en hiernaar later nog kan naar worden verwezen, zoals bijvoorbeeld gedurende uw volgende website bezoek. Deze toestemming kan ten allen tijde worden ingetrokken met niet-terugwerkende kracht door het verwijderen van de DoubleClick cookie en het intrekken van de permanente deactivering.
 
Is jouw probleem inmiddels opgelost of moet nog nadere acties ondernomen worden?
 
Goed om te horen dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan