• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

download NPO start

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Is er een mogelijkheid om video's van NPO start te downloaden om die later te kunnen bekijken. Eerst gebruikte ik GemistDownloader. Maar die werkt niet meer.
 
NPO is een bedrijf dat via de door ons betaalde belastingen functioneel is en ik ben het dan ook niet eens dat alle huidige programma's voor downloaden beveiligd zijn.
Alleen oudere video's kan je mogelijk nog downloaden.

Ik vermoed dat onze nationale omroep door deze maatregel meer abonnees voor de betaalde onlinedienst wil hebben, om zo meer geld te genereren!
 
rechtstreeks via de GemistDownloader is het niet mogelijk .. het kan wel via een screenopname functie.. maar wil je dan ook het geluid er bij dan dien je dit via de microfoon te doen ..
*omwille dat je het geluid via de microfoon opneemt dient er geen achter grond geluiden te zijn !
ik weet dat dit niet datgene is wat je vroeg .. maar omwille dat deze beveiligd zijn kan dit dus niet meer rechtstreeks .
 
Bedankt voor de reacties.
Ik zal het moeten accepteren dat het niet meer kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan