• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Draadloos toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb hier nog een logitec S510 toetsenbord liggen met muis maar de receiver ontbreekt, is al een oud beestje maar is nog in goeie staat, 1 probleem vind er geen receiver meer voor, is dit op te lossen? of is dit voor de vuilbak?
 
Met Logitech daarover contact opnemen.
Nee heb je en ja kan je krijgen.

Heb je overigens de muis al open gehad om te kijken of de receiver/sender daarin zit?
 
Gaat niet lukken denk ik, is al een oud beestje hé.
 
Er zal waarschijnlijk ook niet zo'n logo opstaan, is het wel? Want dan bieden ze de garantie dat het werkt.
 
Dat logo staat er inderdaad niet op, dus zal waarschijnlijk niet werken, moest ik zeker zijn, dan had ik er eentje aangekocht.
 
Als dat er niet opstaat gaat het niet werken en is er maar een hele kleine kans dat je de bijbehorende ontvanger nog vind. Ten tweede kan je jezelf afvragen of het niet goedkoper is een nieuw setje te kopen. Die ontvangers zijn waarschijnlijk best wel prijzig.
 
Heb het toetsenbord eens opengemaakt, en daar zit een printplaat in met daarop de aansluitingen die naar het toetsenbord lopen, batterij aansluiting enz, er zitten 6 vrije gaatjes misschien zelfde type printplaat voor toetsenbord met kabel?
 
Daarvan heb ik echt geen idee. Dan zou je er ook een met kabel open moeten maken.
 
Heb ik gedaan, daar komen 5 draden toe, zal eens een usb kabel strippen, heb er genoeg liggen, maar waar aansluiten zal het probleem zijn. is gewoon uit interesse, gaat me niet om de kostprijs van dit oud draadloos toetsenbord hoor.
 
Ik begrijp het. Zou het leuk vinden als je de bevindingen blijft delen. Ook uit interesse van mijn kant.
 
Die 6 vrije gaatjes in het printplaatje zijn niet verbonden met de printplaat, zie dus niet de mogelijkheid om de 5 draden van de usb kabel te verbinden, power kan ik uitmeten en solderen aan de power waar de batterijen aangekoppeld zijn, maar de overige 3 blijft een vraagteken.
Einde verhaal dus, in bijlage een foto van het printplaatje van het toetsenbord.
59dce2b95fe41-printtoets.JPG
 
Ik ben bang dat je daar echt helemaal niets meer mee kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan