• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Driver Fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BAssie

Gast
Ik krijg heel regelmatig dat mijn scherm ineens zwart gaat knipperen, en dan na ongeveer enkele seconden geeft mijn pc een fout aan van hetvolgende:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dit doet hij zo om de paar uur ongeveer, hij geeft deze fout niet altijd aan, soms blijft hij gewoon ineens hangen. Waar deze fout wel de oorzaak van is. Vaak tijdens het gamen krijg ik ineens allerlei kleuren en strepen door het spel :blink:

Hij zegt ook iets over de compatible...op xp. De foutmelding is in DOS omdat hij windows automatisch afsluit.

Dus dat is elke pc opnieuw opstarte :angry: Maar ik weet niet hoe ik het kan oplossen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt
 
Ik denk dat het aan je video kaart ligt.. probeer eens de nieuweste drivers voor je video-kaart te installeren.

Kijk ook even welke Direct-X versie je heb. start -> run -> dxdiag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan