• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

driver-irql blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.
KB4541335 is een optionele update:
5e81e4cd7e107-Ashampoo_Snap_2020.03.28_15h57m20s_002_Instellingen.png


Ik heb het al vaker gezegd: optionele updates hoef je niet te installeren. Beter zelfs van niet. Dit zijn updates voor testers. Lees er hier bijvoorbeeld meer over: Windows 10 B-, C- of D-update: wat is het verschil? - Techzine België
Wat in die optionele updates zit, zul je ook ontvangen in de cumulatieve update die verschijnt op de eerstvolgende Patch Tuesday, maar dan beter getest en indien nodig verbeterd.
 
Klopt helemaal Porrelaar, ik blijf er voorlopig af.
 
Die update gaf bij mij ook problemen op de desktop en staat dus ook in de wacht. 2 laptops geen problemen.
De laatste tijd lopen er wel meer windows updates mis.
 
Ik begrijp zo wie zo niet waarom ze deze uberhaubt aan bieden , het is zo als heer Porrelaar al zegt,
nooit installeren , tenzij je van uitdagingen houd.
:rolleyes: is weer dat opdringerige van Microsoft , net als die autodrop, zou verboden moeten worden :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan