• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dvd brander reageert niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazendeRoeland

Bekend gezicht
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
173
Waarderingsscore
1
Bij diverse programma's welke ik installeer op m'n PC moet ik daarvoor een CD Rom gebruiken. Het vreemde is dat de ene CD wel wordt herkend en afgespeeld, en de andere helemaal niet. Kan het zijn dat de DVD brander defect is , of is hier wat anders aan de hand?
 
Het kan aan de kwaliteit of soort cd liggen.
Is jou lens ook goed schoon?
Heb jij een optie om een cd die niet wordt herkent in een andere speler te testen?
 
Ik kan daar geen uitsluitsel over geven. Het eigenaardige is dat sommige CD's de ene keer wel worden herkend, de andere keer niet en soms pas na een aantal minuten. Zie ik ineens een [pop up te voorschijn komen wat ik met de betreffende CD wil doen.
 
Heb je al gekeken of de lens wel goed schoon is?
 
Jij kunt zeker niet de lens zien als de lade open is? Zijn de cd's allemaal origineel of ook gebrand.
 
Ik kan de lens niet zien. Ik heb er eerder wel een zogenaamde schoonmaak CD over heen gehaald. Een CD met een soort van borsteltje erop.
Verder gebruik ik vrijwel alleen originele CD's
 
Dan is de lens dus niet vies.
Als jij alleen originele cd's gebruikt, ligt het ook niet aan het soort cd.
Je zou nog eens kunnen kijken of het helpt om het stuurprogramma in apparaat beheer te verwijderen. Maar ik krijg meer het idee dat de cd speler niet meer goed is.
 
Dan zitten we wat dat betreft op de zelfde lijn. Ik denk dat ik komende week maar een nieuwe brander ga aanschaffen. Voor wat ik zo op internet zie ben ik daarmee voor een paar tientjes klaar.
 
Dat lijkt mij een goede keus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan