• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Editor problemen Nationaal Computer Forum?

speedo

Gewaardeerd
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
1.037
Waarderingsscore
12
Is er hier iemand anders die problemen heeft met het versturen van logs met de editor van dit Forum?

Ik had een groot log dat op verzoek van Abraham zou verstuurd worden, doch de editor gaf steeds aan dat het bestand te groot was.

Wanneer Ik een stuk van het log kopieer in de uitgebreide Editor en daarna klik op voorbeeld van bericht dan zie Ik de post staan zoals Ik het geplaatst heb, maar van de moment dat Ik klik op Reactie versturen, dan staat plotseling het hele log daar, alhoewel Ik maar een stuk gepost heb en nog eens gecontroleerd alvorens op Reactie versturen te drukken.
Krijg steeds deze vermelding...

De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht
De ingevoerde tekst is te lang (162181). Verkort de tekst tot maximaal 140000 tekens.

Heb geprobeerd uit te loggen en terug inloggen, bij het gebruiken van de Editor staat het volledige bericht weer erin, ook al heb Ik maar een stuk gepost of een paar zinnetjes.....Ik kan er geen verandering in brengen, is het een optie om de editor te resetten?
 
De melding is in ieder geval dat je nog 22181 tekens te veel in je bericht hebt staan. Die moet je inkorten. De rest van je verhaal kan ik niet helemaal duidelijk krijgen wat er nu speelt. Je zou in ieder geval het log in twee delen kunnen posten als die 162181 tekens het totale log is. Dat staat het forum wel toe. De editor resetten zou je eventueel kunnen doen door je coockies te verwijderen. Dit kan onder andere door de internet geschiedenis van je browser te verwijderen. Daarna zou het er niet meer in mogen staan (althans, volgens mij wordt het niet op de server opgeslagen).
 
Ik zal het proberen om de rest te kunnen posten door de cookies te verwijderen, maar Ik neem aan dat dit toch niet gebruikelijk is of wel?
Vroeger heb Ik ook al logs gepost zonder problemen, Ik heb trouwens ook trachten te posten met een andere pc, en ook al getracht dit te doen met Firefox i.p.v. IE11, dus ben Ik niet zeker of het probleem langs mijn zijde is op te lossen.....we zullen zien, in ieder geval bedankt van de reactie.

--- Update ---

Beste,

Waarschijnlijk speelt hier een uniek probleem tussen mezelf en Nationaal Forum?
Ik heb het geprobeerd wat je suggereerde en waarschijnlijk is het probleem topic gebonden, Ik heb de internet geschiedenis verwijderd enz, maar zoals Ik daarstraks zei heb Ik ook geprobeerd het overblijvende loggedeelte te verzenden met een andere pc, wat ook niet lukte en met een andere browser, wat ook niet lukte.

Wat gebeurt er precies? Wel wanneer Ik het laatste stuk van het log plaatste vulde de editor het al eerst gestuurde gedeelten van het log automatisch aan, zodat er een volledig log kwam te staan, en dit gebeurde wanneer Ik klikte op reactie verzenden, niet bij het bekijken van het voorbeeld!

Het is zelfs zo dat Ik een gewone boodschap zoals deze niet op het topic kan schrijven en verzenden, dan krijg Ik ook een melding dat het bericht te groot is....eigenaardig niet?

Daarom ben Ik op het idee gekomen om het restgedeelte van het log op een nieuwe discussie te posten weliswaar onder dezelfde naam ( PUM.Dns Gevonden II )
Dit betekent dat het probleem topic gebonden is en omdat er nu een andere topic geopend is, kan Ik het log wel verzenden en doet het probleem zich voorlopig niet meer voor.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan