• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Een groene streep in mijn beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

th0master

Nieuw lid
Lid geworden
24 feb 2018
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds 3 weken ongeveer een groene verticale streep door mijn beeldscherm, ik heb 2 beeldschermen en ze zijn allebei een HP ZR22w. Als ik ze aansluit op mijn laptop heeft 1 van de beeldschermen een groene verticale streep ook als ik hem alleen op stroom aansluit. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
(ik heb overigens een Acer uit 2014 met een i3 er in en Windows 10)
Alvast bedankt.
 
Heeft dat notebook van jou soms enkel een Intel onboard grafische kaart?
 
Heeft dat notebook van jou soms enkel een Intel onboard grafische kaart?
Ik zie alleen op de laptop staan dat hij uit 2014 komt en dat er een i3 intel core heeft en 4 GB ram
 
Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.


    • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.

    • Bevestig dat eerste dus.

    • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
http://speccy.piriform.com/results/Bv02fPLYO0rbeAyesDolltf dit is de link als ik het goed heb gedaan
 
Dat is de goede link.
Ik zie trouwens dat jou Jave niet up to date is, dit is een groot risico
Jij gebruikt versie 8-151 en versie 8-164 is de laatste.
Dus die zou ik even bijwerken.
 
Probeer ook het volgende: via Programma's en Onderdelen verwijder je van Intel de grafische kaart.
Vervolgens jouw notebook opnieuw opstarten en dan kijken of de Windows Update de gafische kaart opnieuw installeert.
Mogelijk dat dit het problleem op zal oplossen.
 
Probeer ook het volgende: via Programma's en Onderdelen verwijder je van Intel de grafische kaart.
Vervolgens jouw notebook opnieuw opstarten en dan kijken of de Windows Update de gafische kaart opnieuw installeert.
Mogelijk dat dit het problleem op zal oplossen.
en als hij dat niet opnieuw installeert :p of doet hij dat standaard?
 
Dat is de goede link.
Ik zie trouwens dat jou Jave niet up to date is, dit is een groot risico
Jij gebruikt versie 8-151 en versie 8-164 is de laatste.
Dus die zou ik even bijwerken.
bedankt ik heb de nieuwste versie gedownload
 
Heb jij de oude Java versie wel eerst verwijderd en daarna jouw notebook opnieuw opgestart om de oude Java verwijzingen in jouw Windows daarmee te verwijderen?
 
Probeer ook het volgende: via Programma's en Onderdelen verwijder je van Intel de grafische kaart.
Vervolgens jouw notebook opnieuw opstarten en dan kijken of de Windows Update de gafische kaart opnieuw installeert.
Mogelijk dat dit het problleem op zal oplossen.
ik heb het gedaan
 
Heb jij de oude Java versie wel eerst verwijderd en daarna jouw notebook opnieuw opgestart om de oude Java verwijzingen in jouw Windows daarmee te verwijderen?
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh denk het?
 
Als jij Windows 10 opnieuw installeert kan jij in plaats van de Acer versie van de Intel Graka driver de echte driver van Intel installeren!
 
Als jij Windows 10 opnieuw installeert kan jij in plaats van de Acer versie van de Intel Graka driver de echte driver van Intel installeren!
wait what? ben nii zo goed met dat soort dingen ofzo :p
 
Ik heb sinds 3 weken ongeveer een groene verticale streep door mijn beeldscherm, ik heb 2 beeldschermen en ze zijn allebei een HP ZR22w. Als ik ze aansluit op mijn laptop heeft 1 van de beeldschermen een groene verticale streep ook als ik hem alleen op stroom aansluit. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
(ik heb overigens een Acer uit 2014 met een i3 er in en Windows 10)
Alvast bedankt.
Heb je je gedachten al laten gaan over het simpelweg kapot kunnen zijn van die ene monitor?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan