• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

een programma uit openen met verwijderen win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hallo
ik heb een fout gemaakt in openen met een verkeerd programma aan geklikt
en die wil ik nu er uit hebben ,uit de lijst openen met
hoe krijg ik dat voor elkaar??
win 7 gebruik ik
 
hoi hoi vanschagen ...:D

Ik wil ook deze tip onder toevogen ( kijk plaatje ! ) misschien kan je ook wat gebruiken ?..

mrs5y0.jpg


Klik op start en gewoon in zoek-balk typ in extensie, rest kan je op plaatje zien ! :D
 
ik heb in register al eerder gekeken maar vind het niet.
als ik nu nog rechts klik op MP3 en openen met doe ,staat het verkeerde programma in het lijstje dat wil ik daar weg hebben
 
Bladeren na de rechtermuisklik en openen met en de juiste kiezen en aanvinken dat die het in het vervolg moet doen.
 
ja klopt ,ik laat het verder maar zo ,ik heb er verder geen last van dat een verkeerd programma in die lijst staat:D
 
beste vanschagen :D

:( Moet ook zeggen, dat je boven via mijn tip, ... niets via register moet doen ( tis geen register ! ) ..

Die twee daar rood om-gecirkelde functies moeten ze ongv. jou ook kunnen helpen ...
volg maar gewoon hoe ik geschreven heb en probeer maar als je dat wil, inderdaad in volgende vensters moet je wel aangeven verkeerd getoonde extensie hoe je wil dat ze wel getoond worden .. :D
 
Heb je al wl het juiste standaardprogramma voor mp3 bestanden? Je mp3 bestanden worden bij een dubbelklik standaard geopend door (ik zeg maar wat) Windows Media Player, en dat wil jij ook, maar word jij enkel geergerd door het feit dat er een verkeerd programma getoond wordt (na een rechtsklik op een mp3 bestand) in 'Openen met', dan zijn er 2 mogelijkheden:

1. Laat lekker staan. Want bij een dubbelklik op een mp3 wordt toch al het juiste programma gekozen.
2. Nee, het ergert je verschrikkelijk. Die verwijzing moet weg! Ok, dan moet je het register in. Je weet dat je moet uitkijken wat je doet.
Dan heb je hier de handleiding, en ja, die is in het Engels: http://windowsxp.mvps.org/OpenWith.htm
 
nou ja media player opent netjes met een aan geklikte MP3
dus ik laat het zo
Bedankt allen:D
 
is gelukt in regedit,gezocht met zoeken in regedit,naar de naam van programma en verwijderd in openen met.
bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan