• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eerste update's Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis22

Gevestigd lid
Lid geworden
20 apr 2013
Berichten
461
Waarderingsscore
2
Dag allemaal,

Ik heb net een Medion Akoya opnieuw geïnstalleerd..
Alleen nu moeten de eerste update's gedownload worden en duurt erg lang.

Iemand tips?
 
Alleen nu moeten de eerste update's gedownload worden en duurt erg lang.

Hallo,

Welke versie stond erop en elke versie is er nu geïnstalleerd?
Om te weten welke versie er nu op staat in de zoek functie winver intypen en op enter drukken.
Heb jij een schone installatie gedaan of een herstel optie in Windows zelf?
 
Neem mij niet kwalijk, ik zie net via "Winver' dat er Windows 8 op staat versie 6.3
Het is een schone installatie..

Hiervoor stond hetzelfde op.
 
Net zo als Windows 7 na een verse installatie update problemen heeft, heeft Windows 8.1 die ook.
Dat alles heeft mijn inziens te maken met de veranderde aanpak van updates door Microsoft.

Voor Windows 8.1. ligt de oplossing erin, om de nieuwe "updateagent" te installeren.
Dat is Windows8.1-KB3138615

Voor 32-bit Windows 8.1: Download KB3138615: Update voor Windows 8.1 from Official Microsoft Download Center
Voor 64-bit Windows 8.1: Download KB3138615: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen from Official Microsoft Download Center

Deze update laat zich enkel installeren indien er geen internetverbinding is, want dan is de Windows update zelf niet actief.
Dus of de ethernetkabel tijdelijk verwijderen dan wel indien je enkel WLAN internet gebruikt, dan tijdelijk de Vliegstand inschakelen.

Na installatie van deze update dient de PC of notebook opnieuw opgestart te worden.
 
Dan ga ik hem eens proberen te upgraden naar W10, kijken of dat wat is!

Met die update's is hij wel erg lang aan het zoeken moet ik zeggen, die ik van Abraham54 als link gekregen heb, of het hoort zo omdat het de eersten zijn...
 
De Windows update is zelf veranderd en daarom vindt jouw Windows 8.1 niks.

Op de manier zoals ik dat heb beschreven wordt jouw Windows 8.1 klaargemaakt om alsnog geupdated te kunnen worden.
 
Ik heb Win10 gedownload en is nu bezig met de setup, alleen is nu naar de update's aan het zoeken, maar daar is hij nu wel een uur mee bezig, en blijft op 46% staan...
 
Ik installeer elke Windows zonder internetverbinding!
 
Ik heb Win10 gedownload en is nu bezig met de setup, alleen is nu naar de update's aan het zoeken, maar daar is hij nu wel een uur mee bezig, en blijft op 46% staan...

Ik zou het even afwachten.
De laatste upgrade heeft alleen al bij mij 4.5 uur geduurd. Wat voor merk en type computer gebruik jij?
 
je kunt de 1903 toch gewoon ophalen met de mediatool?
 
Arie25 ik gebruik nu een Medion Akoya E1232T
 
Dat is de laatste versie van Windows 10.
 
Ik zet hem nu aan het updaten, alleen gaat het via wifi... of gaat bekabelt sneller? Want via wifi duurt t wel erg laaaaaaaaaang!
 
Normaal moet het weinig uitmaken.
Maar als het wifi signaal wordt verstoord kan het langer duren. Maar je kunt altijd eens kijken of het met kabel wel sneller lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan