• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eerste update's Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met kabel is niet veel sneller. Bij mijn desktop met kabel (volledige upgrade naar 1903 - 20 minuten tot opnieuw opgestart). Bij mijn laptops met WIFI (5GHz- 30 min (i7-6700) en 26 min (i7-8750). Ik gebruik mijn laptops altijd met WiFi zonder merkbaar verschil met de desktop bij normaal gebruik.
 
Ik heb hem gisteravond aan de kabel gelegd, maakt weinig verschil.
Hij blijkt maar zoeken en zoeken...
 
Het is gelukt! Door de vliegtuigstand in te schakelen is het installeren toch gelukt. Daarna gingen alle andere updates automatisch
 
Beetje laat, dat jij toch alsnog gedaan hebt, wat ik in mijn tweede bericht gemeld heb.
Er staat ook duidelijk in mijn bericht dat die speciale update alleen geïnstalleerd als de Windows Update zelf niet actief is.

Ik heb ook echt niet voor de grap in mijn derde bericht LP gevraagd of hij niet iets vergeten was te vermelden.
 
Fijn dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan