• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Em client fout opgetreden met uploaden naar map

Status
Niet open voor verdere reacties.

cashje

Gewaardeerd
Lid geworden
11 jul 2015
Berichten
1.098
Waarderingsscore
28
Hallo allemaal.
Sinds mijn format c en opnieuw installeren van em client heb ik het volgende probleem.
Ik krijg meerdere malen per dag dit venster te zien met een upload fout.
Ik heb em client al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

k4tlwp.png
 
Wat gebeurd er als je op negeren klikt?
Moest je imao van Em client instellen?
Zo ja heb jij dit na herinstallatie ook gedaan.
 
Als ik op negeren klik is ie weg.
Maar komt gewoon weer terug bij de volgende mail die ik in de junk map wil hebben.
Tijdens de installatie is alles automatisch ingesteld en ik zie hier ook imap bij staan.
 
Gebruik jij een ander email adres zoals Ziggo of Kpn? Loop dan eens de imap instellingen eens na. Werkt Em client voor de rest wel goed? Niet dat er bij het installeren iets fout is gegaan.
 
Ik gebruik ziggo (@home).
Em client werkt verder prima.
Tijdens de installatie hoefde ik niets in te stellen dat ging van zelf.
 
Log in met jouw browser op jouw Ziggo mailadres.
https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin

Eenmaal ingelogd kan je aldaar die berichten die jij niet wenst op blokkeren en daarna verwijderen zetten.

Je zal daarna direct in jouw eM Client het resultaat daarvan zien!
 
Ik gebruik ziggo (@home).
Em client werkt verder prima.
Tijdens de installatie hoefde ik niets in te stellen dat ging van zelf.

Maar dat wil niet zeggen dat de instellingen helemaal goed staan.
Maar mogelijk is het opgelost door de manier van Abraham.
 
Ik zal het proberen of dat werkt.
Maar dit komt echt sinds de laatste format c
 
Hoi Cashje - je kan het wijten aan de herinstallatie - maar dat zal het echt niet zijn.

Ik heb in Thunderbird alle accounts op IMAP staan.
Als ik mails verwijder doe ik dat online!
 
Ik zal dat vanavond gaan proberen.
Dank je wel.
Even een vraagje off topic...... Hoe bevalt thunderbird
 
Ik gebruik eM Client voor mijn hoofdaccount (in de zwarte kleur - verschrikkelijk mooi vind ik) en Thunderbird gebruik voor alle accounts - omdat elk account in een eigen tab geopend kan worden - iets dat Outlook en eM Client niet kennen - die kunnen andere accounts enkel in een nieuw venster openen.
 
Helaas het online blokkeren heeft niet het gewenste resultaat.
Ik denk echt dat het I'm EM client zelf zit.
Ik blijf de melding steeds krijgen.
 
Je kan ook op de webserver mails laten verwijderen!
Blokkeren gaat in wanneer de volgende mail wordt ontvangen.

Op die manier ben ik afgekomen van allerlei aanbiedings e-mails.
 
Dat ga ik zeker ook doen.
Maar ik vraag me nog steeds af waarom ie dit probleem heeft.
 
Het probleem is opgelost.
Bij menu - gereedschappen -instellingen - algemeen - bewerking window.
Heb ik het vinkje bij `venster weergeven als een fout optreedt` weggehaalt en nu is het weer in orde.
Voor zover dat ik het heb gelezen zit er een fout in em client mbt de agenda.
Hier heb ik mijn info vandaan.
https://forum.emclient.com/emclient/topics/error-messages-s6a223o5wde6h
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat het is opgelost en bedankt voor het terugkoppelen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan