• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Empowering technolecy

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopijo

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2009
Berichten
187
Waarderingsscore
0
hoop dat ik dit op de goede plaats zet. ik heb op mijn computer een heel irritant berichtje van Empowering Technolecy. Het verschijnt op elke pagina die ik open midden in het beeld. ik weet niet wat ik er mee moet doen. Erop klikken gaat niet. Hoop dat iemand weet hoe wat en waarom.
 
Empowering technology hoort bij Acer. Heb je een Acer laptop of desktop pc?
 
@porrelaar,
Ik heb het andere topic aangepast en deze weer los gegooid ook heb ik jou vraag voor Jopijo hier bijgevoegd. Want ik had vanmorgen niet gezien dat het een oud topic was.
 
Ik heb een acer scherm en een dell vaste computer. het beeld wat steeds komt, bestaat uit 2 deeltjes 1 in kleur met een keuze menu het 2 e deel is grijs waarin vermeld: auto confic Pleace wait : de beelden wisselen elkaar af. Na de scan van anti malware nog steeds aanwezig. (misschien dom maar hoe weet ik wat voor brouwer ik heb)
 
jij gebruikt waarschijnlijk een Acer wel Acer laat je toe om via deze tool je Acer in te stellen naar je eigen goesting ..lees hier meer over de Empowering Technolecy
*Acer laat je zelfs de vrijheid om dit stukje software te verwijderen van je systeem ...dit heeft géén nadelige gevolgen voor je systeem enkel is het dan niet meer mogelijk om je systeem in te stellen naar je eigen wensen of behoeften ..
 
Ik kan niet op het beeld klikken. mijn curser gaat er achterlangs. Heb ook adw cleaner gedaan maar nog geen resultaat.wat nu. !!!
 
herstart je systeem eens...tevens vraag ik me af of jij ook een opruimer gebruikt want dat je crusor het niet doet zoals hij zou moeten doen heeft niets met de Empowering Technolecy te doen .
 
mijn curser doet het wel goed, maar ik kan daarmee niets op het irritante beeld doen, mijn curser gaat erachter langs. Herstartten heb ik al meerdere keren gedaan zonder resultaat. heb 2 x opruimer gedaan zonder resultaat. Heb zelf op de computer kaspersky..die haalt het er ook niet uit en cc cleaner ook niet. Wat nu !!!!
 
Ik denk dat het een soort banner is alleen ik kan er niets mee doen en het blijft maar komen.
 
kijk dan eens via taakbeheer of je deze Empowering Technolecy niet kunt uitzetten ...
mocht deze niet vermeld staan in taakbeheer dien je via de service's deze uit te zetten ...indien mogelijk!
 
Hij staat er niet bij niet in taakbeheer en niet bij service.
 
zou het niet kunnen dat je er over gekeken hab aangezien je dit tool kunt verwijderen via programma's en onderdelen ..je dient zoeken naar de ETService

File name:etservice.exe
Product name:Acer Empowering Technology Framework Service
Typical file path:C:\Program Files\acer\empowering technology\service\etservice.exe
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet op het beeld klikken. mijn curser gaat er achterlangs. Heb ook adw cleaner gedaan maar nog geen resultaat.wat nu. !!!

Zie jij dit alleen als jij een browser gebruikt om op internet te gaan?
 
Jopijo schreef dat hij een Dell desktop pc heeft en dat hij daarop een Acer monitor heeft aangesloten.
Ik vermoed dat de schermpjes van Empowering Technology helemaal niet afkomstig zijn van zijn computer (en daarom gaat de muiscursor ook onder dat venstertje door), maar van de Acer monitor zelf.

Wat is de exacte typeaanduiding van de Acer Monitor?
Dat staat voorop de monitor of achterop de monitor op een een sticker.
Kijk eens op deze website: Acer Predator XB270HU G-SYNC Monitor Review - Page 3
Daar zie je een review van een Acer Predator monitor. Staat daar dezelfde afbeelding op die jij ook steeds ziet?

Hoe is de monitor verbonden met de pc? Via DVI of via VGA (d-sub)?
Zitten er knoppen op de monitor zelf waarmee je de monitor kunt afstellen?
Heb je de handleiding van je monitor nog?
 
je heb gelijk Porrelaar .. ik dacht dat hij dus een Acer pc gebruikte ...
de melding komt dan inderdaad van zijn scherm af en wellicht staan deze instellingen niet meer goed ..
 
De beeldjes verschijnen zodra ik de computer aanzet. Dus met alles wat ik op de computer doe. heb op de achterkant van mijn scher gekeken het is model AL.1716 F van aug. 2007. en ( Hij is een Zij).
 
De afbeelding die ik zie is het 2 de plaatje. afgewisseld met het grijze plaatje met de tekst :auto confic Pleace Wait.
 
Heb het beeldscherm uit gezet en na een tijdje weer aan ,maar het is er nog steeds.
 
Deze knoppen zitten op het beeldscherm.
Auto - < > Menu - aan/uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan