• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Empowering technolecy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens of dit de oplossing is
Wanneer u de toepassing Acer eNet Management wilt uitschakelen, voert u de volgende stappen uit:

  1. Klik op Start en dan op Alle programma's.
  2. Selecteer Acer Empowering Technology en klik dan op Acer eNet Management.
  3. Klik op Instellingen en schakel alle opties uit.
  4. Klik op Start en dan op Configuratiescherm. Selecteer Klassieke weergave links van het venster.
  5. Dubbelklik op Administrative Tools en dan op Services.
  6. Dubbelklik op eNet Service. Klik in het geopende venster op het tabblad Algemeen.
  7. Onder Service status klikt u op Stoppen en dan op OK. Start het systeem daarna opnieuw op.
 
wat is er gebeurd.....geen idee...heb de knoppen van het scherm allemaal 1 x ingedrukt. En hoppa het is weg. hoop nu dat het weg blijft. ik ben zo blij. Bed
 
Bedankt voor jullie bemoeienissen. heb de computer weer opnieuw opgestart maar het is nog steeds weg. bedankt.
 
Deze monitor kun je maar op 1 manier aansluiten op je pc. Volgens mij zit er alleen een VGA (= D-sub) aansluiting op.
Druk 1 keer op de Auto knop. Gaat de melding dan weg?

Ha, terwijl ik schreef reageerde jij al. Jij hebt dus al op de Auto knop gedrukt. Daardoor zal de melding verdwenen zijn.
Fijn voor je!

Toelichting: op modernere monitors zitten ook andere aansluitingen, zoals DVI of HDMI. Wanneer je een monitor asnsluit via DVI of HDMI, dan is het beeld altijd direct in orde. Dat gaat automatisch. Bij een aansluiting via D-sub moet je vaak eerst nog op de Auto knop drukken om het beeld te optimaliseren.
 
Bedankt voor jullie bemoeienissen. heb de computer weer opnieuw opgestart maar het is nog steeds weg. bedankt.

Goed om te horen dat het is opgelost.
Ik zal het topic dan ook op opgelost zetten.
 
Als je in windows wil kijken wat er allemaal mee opstart (of je wil iets verwijderen/uitschakelen) kan dat via de zoekknop in de taakbalk en dan "taakplanner" intypen. Via de task scheduler-bibliotheek krijg je in het rechtse vak alles wat mee opstart als je windows opstart. Daar kan je dan met de rechtermuisknop dingen wijzigen. Onder "Microsoft" kan je daar ook windows-functies bewerken. In het programma Ccleaner kan je via "Gereedschap … opstarten" hetzelfde doen. Hier kan je ook makkelijk storende windows onderdelen verwijderen/uninstallen. Dit nog ter info aangezien het topic opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan