• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

er is iets stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorbouwer

Bekend gezicht
Lid geworden
22 dec 2013
Berichten
118
Waarderingsscore
0
Ik heb hier een asus moederbord socket 1150 en een i7 processor denk generatie 1, week of twee geleden boem computer uit, volgende dag alles eruit gehaald bleef alleen de waterkoeler en processor over, nog niet opstarten, processor voeding losgehaald begon er een vin te draaien , weer aangesloten vin uit, dus of processor is stuk of moederbord, maar dat is nu het probleem ,weet iemand in de buurt van Amsterdam iets die dit kan testen voor mij, en niet met van die dome computer experts vragen , hoe moet ik dit doen , geloof me die klanten runnen winkels , moet ik ze uitleggen , net of je naar een garage gaat en de monteur vraagt ,waar zit de motor, alle hulp is welkom
 
Ik zou niet een onderscheid kunnen maken tussen die twee, anders dan door vervanging. Daar heb je dus materiaal voor nodig.

Je bent onduidelijk over welke fan er ging draaien. Daarom kan ik je aanbevelen om ook je voeding nog te blijven verdenken. Die is vaak het makkelijkst om even uit te wisselen.
 
is al opgelost,maar idd daar heb je materiaal voor nodig, en dat is nu het probleem heeft geen zin om of een moederbord of een processor te kopen , ik vertelde dat hij helemaal niets deed, dus ook geen draaiende ventilator, verwijderde ik de voeding ,dat 8 pinige stekkertje ging er wel 1 draaien , maar maakt niks uit, heb hem weggebracht kost me 30 euro onderzoek kosten , is de goedkoopste oplossing, kijken of ze hun naam waar maken ,computer reparatie, dis is toch een basis reparatie, laat het wel weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan