• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ervaring met HartmanDirect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MPXL

Nieuw lid
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een goede kwaliteit PC voor niet al te veel geld...
Zijn er mensen die ervaring hebben met de webshop www.hartmandirect.nl?

Ik zie op hun site best veel goede aanbiedingen staan! En de webshop ziet er ook betrouwbaar uit.

Hoor graag jullie ervaringen met deze webshop, of wat jullie ervan denken.

Mvg,
MPXL
 
Als ik zo de aanbieding op PC's zie, gaat het hierbij vooral om refurbished zakelijke PC's
 
Ja, zoals ze aangeven op de website gaat het om modellen uit de zakelijke markt van een paar jaar oud. Deze worden dan afgeschreven door deze bedrijven en na volledige check weer aangeboden voor een zeer aantrekkelijk prijs! Ik zie dat ze ook aangesloten zijn bij een Microsoft programma...
 
Vertel maar wat je budget is en wat jij met jouw PC wil doen.
 
Als ik tussen de 250 en 350 kan slagen is dat erg mooi!
Je krijgt er bij hun een nieuw toetsenbord en muis bij en de PC is incl. Windows 7 / Windows 8.

Maar ben voornamelijk benieuwd wat de ervaringen zijn hier met deze webshop ...of wat jullie er hier van vinden.
Er staat ook dat het gaat om zakelijke (duurzame) modellen, dus deze zouden nog wel erg lang mee moeten gaan...

---------- Bericht toegevoegd op 16:38 ---------- Vorige bericht was op 16:37 ----------

Wat vinden jullie bv. van zoiets?
http://www.hartmandirect.nl/hartmandirect-gebruikte-pc-systemen/hp-8000-elite-sff-e8400-w7p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb een keer een pc met W 7 (refurbished) bij hen gekocht als reserve-pc : niks mis mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan