• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Ethernet kabel splitter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adapter? Deze is aangesloten met stroom ja.

Je kunt switchen krijgen zonder dat je een adapter nodig hebt.
Maar als je toch al een stopcontact gebruik dan hoef je er geen met Poe ondersteuning te hebben.
Ik mijn gegeven link staan er verschillende waar Poe ondersteuning bij staat.
Hieronder kun je lezen wat dit precies inhoud.

Het grote voordeel van het gebruik van een PoE switch is o.a. dat er geen extra voedingsadapter nodig is bij het apparaat wat gebruik maakt van PoE. Ook een 230 volt aansluiting terplaatse is niet nodig. Waarom is dit zo'n groot voordeel? Vooral wanneer er geen stopcontact in de buurt is, terwijl u wel uw apparatuur moet kunnen gebruiken, kan u het netwerkapparaat toch gebruiken. De meeste netwerkkabels maken gebruik van tussen de vier en de acht aders in de kabel. Met Power over Ethernet echter worden er maar twee aders gebruikt. Er wordt gemeten hoeveel vermogen noodzakelijk is om het aangesloten toestel van stroom te voorzien. Daarna pas wordt de spanning doorgegeven. U kunt dus zonder schade toe te brengen een apparaat aansluiten wat geen gebruik kan maken van PoE, de spanning wordt dan simpelweg niet ingeschakeld.
 
Had ik inmiddels zelf ook al geconstateerd, ik had je vraag wel gelezen, maar dat ene cruciale woordje "ethernet" in de hersenpan als "usb" geïnterpreteerd. Heb al aan een mod gevraagd mijn bericht te verwijderen.

Ik heb het bericht verwijderd.
 
Ziet er goed uit en heeft goede reviews.
Zeker voor het geld een goede keus -> Je krijgt van de fabrikant bovendien levenslange garantie bij dit product.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan