• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

21CoasterGuy

Nieuw lid
Lid geworden
8 mei 2017
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Hi allemaal!

Ik ben 21CoasterGuy, de naam zegt het al, ik ben zo goed als verslaafd aan achtbanen, ik ben ook zo vaak als ik maar kan in walibi holland te vinden of ergens anders in west-europa in de attractieparken, mijn laptop een hp pavilion G7-1390ed wordt dan ook voornamelijk gebruikt voor achtbaan gerelateerde doeleinden.

Ik heb mezelf bij dit forum aangemeld omdat ik al een tijdje extreem veel problemen ondervind met de videokaart/ driver van de videokaart, naast deze problemen lijkt het mij ook gewoon handig om bij een forum zoals deze een account te hebben omdat ik graag mensen help als ze problemen ondervinden met dingen waar ik verstand van heb.

Gr,
21CoasterGuy
 
Hallo 21Coasterguy,

Welkom hier op het forum!
Dat is een leuke verslaving, neem wel een hoop tijd in :smile:
 
21CoasterGuy,

:welkom: bij het NCF!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan