• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krarel

Nieuw lid
Lid geworden
19 dec 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hi allemaal,

Wat ontzettend leuk dit platform! Als nieuw lid stel ik me graag even voor.
Ik ben Karel, 25 jaar, geboren en getogen in Boer.
In mijn vrije tijd hou ik me af en toe met computers bezig . Dit is ook gelijk een van de redenen waarom ik me heb aangemeld voor deze community.
Ik zou zeker zeggen dat ik geen expert ben, eerder een amateur. Wat is verder mijn achtergrond?
Ik ga in 2018 afstuderen in Multimedia aan de Hogeschool in Utrecht. Een studie waarbij ik me basis programmeren en webdesign machtig heb gemaakt... In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten, wat aan de computer prutsen, de nieuwste films te bekijken in de bioscoop en probeer ik graag nieuwe recepten uit.

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal!
 
Hallo Karel,

Welkom hier op het forum!
Ik hoop dat je jou computer hobby hier ook kunt uitvoeren, maar dat gaat vast lukken.
Ik ben zoals ook is te zien op mijn profiel pagina tig lasser van beroep.
In mijn vrije tijd ben ik graag hier aanwezig of kijk ik ook graag een nieuwe film.
Ook mag ik graag koken en dan vooral Indonesisch eten.
 
Hallo Karel.
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
Hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Ons lid Donovan heeft in het verleden ook zo'n studie gedaan en alweer zes jaar geleden een aantal video's voor het NCF gemaakt, in de goede oude tijd toen dit forum nog met het inmiddels antieke vBulletin 3.8 forumsoftware werkte.

tijdelijk128

Voor velen zullen deze video's onbekend zijn.
 
Welkom bij het NCF!
 
Hallo Karel,

Welkom hier op het forum. ;)
 
Hallo Karel,

Welkom op dit forum!

Ik heb op dit moment veel vrije tijd. Ik ben een sociale studie op HBO niveau gaan doen wat mij niet bevalt en heb dan ook besloten om in September Informatica te gaan studeren aan de Open Universiteit.

Tot die tijd houdt ik mij bezig met het doorwerken van een serie modules die gericht zijn op het behalen van certificaten op ICT gebied, genaamd CompTIA A+, Netwerk +, Linux +, etc.

Ik wens je veel plezier hier op het forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan