• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cédric Vleminckx

Nieuw lid
Lid geworden
3 aug 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
4
Hallo allemaal,

Ik ben Cédric Vleminckx, momenteel 28 jaar. Zoals jullie kunnen zien is dat mijn forumnaam, maar tevens is dat ook mijn echte naam.
Ongeveer één jaar geleden kwam ik dit forum tegen, en ik heb me hier dan ook meteen geregistreerd.
Ik ben altijd een meelezer geweest, maar ik heb nooit gereageerd, tot nu!

Ik vindt dit een geweldig forum, en ik heb besloten hier wat actiever te worden dan enkel mee te lezen.


Ikzelf maak websites met Wordpress (heb er momenteel 4 in eigen beheer). Momenteel ben ik hiermee aan het uitbreiden om in te spelen op bedrijven hiervoor, ik beheer ook enkele Facebook-pagina's voor bedrijven en winkels die daar geen tijd voor hebben. Tevens heb ik ook een eigen draaiend forum.


Ziezo, bij deze heb ik me voorgesteld. Als jullie wat willen weten, aarzel zeker niet om het te vragen :)
 
Hallo Cédric,

Welkom hier op het forum!
 
Hallo Cédric, welkom op dit mooie forum.
 
Welkom op dit forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan