• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernst.A

Nieuw lid
Lid geworden
19 aug 2019
Berichten
15
Waarderingsscore
3
Hallo forum bezoekers,
Ik heb mij vandaag aangemeld omdat de computer niet meer weg te denken is in deze tijd.
Mijn naam is Ernst, en ik woon in Deventer.
Ben sinds 2013 met vroegpensioenregeling en verwoed radiozendamateur, al sinds 1977 gelicencieerd.
Ik gebruik de computer dan ook veel in combinatie met de radiohobby.
Loop wel eens tegen probleempjes aan en ben dan vaak dagen met de computer bezig, terwijl ik die liever gebruik ter ondersteuning van mijn radiohobby.
Ik zal dus nu ik ben aangemeld op dit forum, eerder een vraag stellen en hopen op een oplossing van mensen die de computer als hobby hebben. Met vriendelijke groet,
Ernst, PA1ES.
 
Welkom op dit mooie forum.
 
Hallo Ernst,

Welkom hier op het forum!
 
Hartelijk bedankt.
 
Hoi Ernst welkom op NCF..
Gr.
 
Ben sinds 2013 met vroegpensioenregeling en verwoed radiozendamateur, al sinds 1977 gelicencieerd.
Met vriendelijke groet,
Ernst, PA1ES.
Dan zul je waarschijnlijk Klaas PA3ASE en Grietje PD0HAN uit Bedum, ook wel gekend hebben. Onlangs is Klaas overleden.
 
Hallo Ernst,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan