• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevenelle

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
10
Waarderingsscore
3
Hoi hoi,
Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik totaal geen verstand van computers heb en wanneer ik adviezen in de winkel vraag dan ook nog eens verschillende verhalen te horen krijg. Dus ik hoop hier duidelijke antwoorden te kunnen vinden zonder dat ik aan alle kanten in de war word gebracht. ;)
Groetjes, Monica
 
Welkom op het Forum "Monica

Ja, hier zit je op de juiste plaats , voor al je vragen.
Er zitten hier best wel wat knappe koppen bij elkaar die een oplossing weten te vinden 😉
 
Daar ben ik blij mee, Ik heb net mijn (voor mij al gecompliceerd) verhaal geplaatst. Ik wacht rustig op antwoord.
 
Hallo Monica,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Welkom hier op het forum een veel leerplezier !
 
Hallo Monica,

Welkom hier op het forum!
 
Hoi Monica,

Welkom bij het NCF! We gaan ons best doen je zo goed mogelijk te helpen.
 
Zelf ben ik nog niet lang lid geworden. Heb ondertussen ondervonden dat dit forum zeer leerrijk is. Er is een spreekwoord dat zegt "Men is nooit te oud om te leren". Graag had ik wel eens willen weten wat de gemiddelde leeftijd is van de leden. Ook het jongste en oudste lid. Hoeveel % vrouwen er deel van uitmaken.
 
Op jouw vragen is moeilijk antwoord te geven, pluspower.
Wanneer een nieuw lid zich registreert op dit forum, dan wordt hem/haar gevraagd om de geboortedatum in te vullen, maar niet iedereen is daar even eerlijk in. Sommige mensen voeren expres een andere geboortedatum in. Sommigen doen dat vanwege hun privacy. Maar ik ken ook leden die een ban hadden gekregen vanwege wangedrag, maar die later weer terugkomen als nieuw lid, met een andere naam en een andere geboortedatum. En dan zijn er veel mensen die wel hun echte geboortedatum invoeren, maar die niet laten zien op het forum. Ook om reden van privacy.
Ook zal niet ieder nieuw lid aangeven of hij man of vrouw is. Je kunt achter Gender immers ook 'Geen selectie' aanvinken. Ik heb al gemerkt dat iemand 'female' (vrouw dus) aankruiste, terwijl al snel bleek dat het geen vrouw, maar een man was.

Daarnaast bestaat dit forum al flink wat jaren. Het is goed mogelijk dat de oudste leden al tijden niet meer actief zijn op dit forum, om de eenvoudige reden dat ze intussen overleden zijn.
 
Graag had ik wel eens willen weten wat de gemiddelde leeftijd is van de leden. Ook het jongste en oudste lid. Hoeveel % vrouwen er deel van uitmaken.
Ik heb eerst even naar jouw leeftijd gekeken, Pluspower. En om je een beetje te helpen: ik ben een vrouw en 80 jaar. Jij en ik moeten dus zéker thuis blijven in deze tijd en dan zijn we blij met onze laptop, nietwaar?
 
Alle, Ik moet geen schrik hebben dat ze ons gaan buiten gooien. Een opluchting. We zijn nog niet rijp voor het rusthuis want dan is het gedaan met tokkelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan