• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Excel 2010 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik doe iets mis dat weet ik maar kom er niet zo goed uit wat dan. In Excel heb ik een lijst gemaakt. Daarin staan getallen. Nu heb ik die staan op 2 decimalen achter de komma. Echter als ik dan ,00 invoer gaan die 2 nullen weg. Dat wil ik niet.

Wat ik ook probeer met de decimalen er is geen beweging in te krijgen. Wie kan mij helpen?
 
Bekijk de celeigenschappen eens. Zelf heb ik in Excel 2010 een bestand gemaakt met mijn abonnementen erin. Daarin blijven die nullen achter de komma wel staan.
Dit zijn bij mij de celeigenschappen van die getallen (bedragen!, dus Financieel bij mij):

5954d74843bb2-Celeigenschappen.png
 
Dank Porrelaar, heb hem gevonden bij mij werkt het door de eigenschappen op tekst te zetten. Eerder werkte het niet maar nu wel! Problem solved. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan