• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeJaVe

Bert
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
140
Waarderingsscore
1
Ik heb een applicatie gebouwd in Excel voor biljartwedstrijden. Op werkblad 3 vul ik de gegevens van wedstrijd-deelnemers met de behaalde resultaten in. Deze worden getoond op werkblad 1. Nu wil ik de gegevens van werkblad 1 presenteren op een extern scherm voor de toeschouwers terwijl ik op werkblad 3 de gegevens invul. Aan het einde van de wedstrijd print dan werkblad 3 uit voor de gastspelers. Ik weet niet hoe ik de gegevens van de twee werkbladen in beeld kan krijgen op twee afzonderlijke schermen. Wie kan mij helpen, ik heb al veel gezocht maar zonder resultaat. Bij voorbaat hartelijk dank ook namens onze club.
Groetjes Bert van BeJaVe
 
Hallo Bert,

Ik heb zelf geen ervaring met Excel, maar ik ben ook even aan het zoeken geweest.
Hopelijk is dit een manier waardoor het werkt voor jou.

Echter beide bestanden openen op de normale manier lukt niet in Excel. Hoe kun je twee aparte bestanden openen in Excel, zodat je twee monitoren kunt gebruiken.


  • Ga naar Start,tik Excel in zoekveld en druk Enter
  • Doe bovenstaande stap nogmaals
  • Sleep een Excel venster naar je andere scherm
  • Ga naar Bestand en kies openen
  • Bovenstaande stap nogmaals in de andere Excel
Ook zou je nog even hier kunnen kijk.
https://answers.microsoft.com/nl-nl...monitors/1529efd6-5e42-445d-9f44-e7d86b435ed6

Mocht bovenstaande niet werken, laat dan even weten welke Windows versie en Excel jij gebruikt hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan